خبرگزاری کار ایران

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچکس نمی‌توانست رفتار هاشمی در انتخابات را پیش‌بینی کند / لزوم تجلیل از خدمات رییس فقید مجمع تشخیص

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۰۰۶

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نباید شخصیت آیت‌الله هاشمی تحت‌الشعاع انتخابات قرار گیرد، گفت: هیچکس نمی‌توانست رفتار هاشمی در انتخابات را پیش‌بینی کند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت و خدمات بی‌بدیل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مردم و انقلاب، اعلام کرد: آیت‌الله هاشمی چهره‌ای خدوم در نظام بودند که نمی‌توان به‌راحتی درباره این‌که ایشان نزدیک به کدام حزب و جریان سیاسی بودند، اظهارنظر کرد.

آیت‌الله هاشمی باوجود فراز و نشیب‌های فراوان همواره در مسیر انقلاب حرکت کرد

او گفت: آیت‌الله هاشمی در طول انقلاب فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشت اما آن‌چنان که همواره تاکید داشتند، عاشق رهبری بوده و سعی می‌کرد در مسیر انقلاب حرکت کند و در ضمن اقداماتی که برای حفظ نظام و انقلاب مناسب می‌دانستند، انجام می‌دادند. آن‌چنان که رهبری نیز فرمودند ممکن است اجتهادهای گوناگون و متفاوتی وجود داشته باشد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی باید مورد تجلیل قرار گیرد

نماینده اصولگرای همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با این حال باید تلاش کنیم همه مردم و گروه‌ها، نگاه مثبت خود را به این شخصیت انقلابی نشان دهند؛ انصافاً حق چنین شخصیتی که نزدیک به ۶۰ سال به انقلاب خدمت کرده، این است که مورد تجلیل قرار گیرد و خدماتش در تاریخ ثبت شود.

هیچکس نمی‌توانست رفتار هاشمی در انتخابات را پیش‌بینی کند

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس، اگر بخواهیم به‌دنبال این مسئله برویم که آیت‌الله درصورتی که همچنان در قید حیات بودند، چه رفتاری در انتخابات بهار سال آینده از خود نشان داده و از کدام جریان حمایت می‌کردند، درست نیست؛ چرا که هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی کند که آیت‌الله هاشمی در انتخابات چه گام‌هایی برمی‌داشتند.

نباید شخصیت هاشمی تحت‌الشعاع انتخابات قرار گیرد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شخصیت آیت‌الله هاشمی نباید تحت‌الشعاع انتخابات قرار گیرد و موضع‌گیری‌هایی له یا علیه ایشان مطرح شود؛ چرا که این اتفاق ظلم به هاشمی است.

حاجی بابایی در پایان تصریح کرد: انتخابات مسیر خود را پیش می‌رود و هر تصمیمی که ازسوی مردم اتخاذ شود، حق و حقیقت است و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی نیز باید با رعایت اخلاق کار خودشان را انجام دهند و از جایگاه ویژه آیت‌الله  هاشمی رفسنجانی نیز در ادامه تقدیر و تجلیلی شایسته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز