خبرگزاری کار ایران

با حضور در سفارت ایران در ایروان؛

رهبر مذهبی ارامنه دفتر یادبود انقلاب را امضا کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۳۹۷

بالاترین مقام دینی ارامنه جهان با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان دفتر یادبود انقلاب اسلامی ایران را امضا کرد.

به گزارش ایلنا، در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که امسال با بیست و پنجمین سالگرد برقراری روابط سیاسی ایران و ارمنستان همزمان شده است، جاثلیق گارگین دوم با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان ضمن تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تقویت بیش از پیش روابط بین دو ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان را از درگاه خداوند متعال خواستار شد. 

در ادامه رهبر مذهبی ارامنه جهان ضمن امضای دفتر یادبود انقلاب اسلامی ایران، از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل تمجید کرد. 

او در دفتر یادبود نوشت: از طرف کلیسای جامع ارمنستان ضمن تبریک به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای مردم ایران پیشرفت و سربلندی از خداوند متعال آرزومندم. 

امید آن دارم تا در سایه رحمت الهی روابط و همکاری دو ملت دوست ایران و ارمنستان نتیجه بخش تر شود و شاهد پیشرفت و توسعه دو کشور ایران و ارمنستان باشیم. 

سید کاظم سجادی، سفیر کشورمان در ارمنستان ضمن مهم شمردن این اقدام اسقف اعظم در جهت توسعه روابط ایران و ارمنستان تصریح کرد: اقدام اسقف اعظم ارامنه جهان نشان دهنده عمق دوستی دو ملت ایران و ارمنستان و تلاش در جهت حفظ زندگی مسالمت آمیز مسلمانان و مسیحیان و پیشبرد اهداف گفت‌وگوی دینی یعنی صلح و آرامش در جهان است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز