خبرگزاری کار ایران

سلیمانی در گفت‌وگو با ایلنا:

ابلاغیه رسمی برای تغییر ساختمان مجمع تشخیص به نیاوران وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۴۳۱

مدیر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام تغییر ساختمان مجمع از پاستور به نیاوران را حدس و گمان و شایعه دانست .

رضا سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در مورد مطرح شدن انتقال محل مجمع تشخیص مصلحت نظام از پاستور به نیاوران گفت: ابلاغیه رسمی برای انتقال مجمع وجود ندارد و مقام معظم رهبری هم تصمیمی در این‌باره اعلام نکرده‌اند.

او افزود: رئیس و اعضای مجمع تشخیص برای دور جدید هنوز مشخص نشده‌اند و برای اینکه ساختار آن عوض شود یا خیر هنوز چیزی اعلام نشده است و همه مباحث پیرامون تغییرات مجمع تشخیص در حد حدس و گمان است .

سلیمانی بیان کرد: تصمیم نهایی مبنی بر اینکه ساختار به همین شکل باقی بماند و یا تغییر کند و یا  محل آن به جایی دیگر انتقال یابد با مقام معظم رهبری است.

او با اشاره به صحبت‌های باهنر درباره احتمال تغییر ساختمان مجمع گفت: آقای باهنر در مصاحبه‌ای چنین احتمالی را داده است که آینده مجمع می‌تواند اینگونه هم باشد ولی هیچ چیز قطعیت ندارد .

مدیر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام  در ارتباط با اینکه برخی دلیل مطرح شدن ساختمان مجمع را  بنای کاخ مرر می دانند که جزء آثار میراث فرهنگی است، گفت : این را وارد نمی‌دانم و  و در حد احتمالات و گمان افراد است.

سلیمانی گفت: دوره ۵ ساله مجمع در ۲۱ اسفند به پایان می‌رسد و مجدد باید رئیس و اعضا از سوی مقام معظم رهبری حکم دریافت کنند  و در این زمان می‌توانند در صورت صلاحدید، ساختار را عوض کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز