خبرگزاری کار ایران

بادامچی به ایلنا خبر داد:

تقاضای چند نماینده مجلس برای تفحص از وزارت کار

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۴۷۵

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تقاضای تعدادی از نمایندگان نسبت به تهیه طرح تحقیق و تفحص از وزارت کار خبر داد و گفت که تصمیم‌گیری در این رابطه به جلسات بعدی کمیسیون موکول شده است.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به تهیه طرح تحقیق و تفحص از وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آخرین روز کاری مجلس در هفته گذشته مسائلی درباره صندوق‌های بیمه تحت نظر وزارت کار مطرح کردند که درنهایت قرار شد پس از تعطیلات این درخواست مورد بررسی قرار گیرد.

او گفت: چندنفر از نمایندگان موضوعات مختلفی را مطرح کردند و درنهایت قرارشد با تجمیع این درخواست‌ها به صورت یک طرح، موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: بحث زیادی در این رابطه انجام نشده و قرار است در جلسه‌های بعدی کمیسیون این مسئله مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: قرار است وزیر کار در جلسات بعدی کمیسیون حاضر شوند و به سوالی درباره وضعیت قراردادهای یکی از هلدینگ‌های سازمان بازنشستگی پاسخ دهد که در صورت لزوم این موضوع نیز قالب تفحص پیگیری خواهد شد

بادامچی در پایان با بیان اینکه هنوز کمیسیون اجتماعی اعضای این هیات تفحص را مشخص نکرده، گفت: تعیین وضعیت تحقیق و تفحص منوط به تشکیل جلسات کمیسیون اجتماعی بعد از تعطیلات مجلس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز