خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد اسلامی:

با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر دستاوردهای انقلاب تاکید می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۰۴۹

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تاکیدی بر دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اعلام کرد: ملت ایران ملتی آزاده است که دنیا به این ملت احترام می‌گذارد.

«حمید میرزاده» در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص حضور گسترده مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ما ملتی عزت‌مند و آزاده هستیم که دنیا به ما احترام می‌گذارد.

 میرزاده در ادامه استقلال سیاسی را از نتایج و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: باید از این دستاورد ارزشمند پاسداری کنیم که وظیفه ملی و مذهبی ما بوده و با شرکت در این راهپیمایی‌ها بر پاسداری از دستاوردهای انقلاب تاکید می‌کنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پیام انقلاب اسلامی و مردم حاضر در راهپیمایی۲۲ بهمن به مردم دنیا خاطرنشان کرد: حضور بیش از ۳۸ ساله مردم در این روز ملی ایرانیان، نشان‌دهنده پایداری و ایستادگی مردم پای این انقلاب است. در حقیقت مردم ما با حضور خود در این راهپیمایی‌ها از ارزش‌های انقلاب، رهبری و دولت حمایت می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: ما مردمی عزتمند و مستقل هستیم که دنیا نیز به ایران به عنوان کشوری عزتمند و مستقل نگاه می‌کند. ما این عزت و استقلال و نظام را با حضور هرساله خود به دنیا یاداوری می‌کنیم و پایداری و ایستادگی خود را برای تداوم در راه انقلاب نشان می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز