خبرگزاری کار ایران

یک عضو اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایلنا:

آشتی ملی مورد قبول حاکمیت نیست

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۰۵۰

ابطحی خاطرنشان کرد: تا زمانی که حاکمیت نخواهد، تلاش‌هایی که در زمینه آشتی ملی انجام می شود بی‌نتیجه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد ابطحی در راهپیمایی ۲۲ بهمن درباره ملزومات آشتی ملی گفت: با نظرات دوستانی که آشتی ملی را مطرح کردند آشنایی ندارم  اما باید بدانیم آشتی یک طرفه مانند خواستگاری دختر پادشاه است که 50 درصد قضیه حل شده است و معتقدم هیچ نشانه ای از تصمیم نظام یا حاکمیت در این باره وجود ندارد.

ابطحی خاطرنشان کرد: تا زمانی که این تصمیم از سوی حاکمیت وجود نداشته باشد تلاش‌هایی که در زمینه آشتی ملی انجام می شود بی‌نتیجه است.

او گفت: به عنوان  یک تحلیل گر سیاسی تصورم این نیست که این موضوعات مورد قبول حاکمیت باشد.

او در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه با توجه به اینکه برخی بزرگان  نظام همچون آیت الله هاشمی و شهید بهشتی همواره مورد هجمه تندروها بودند و برخی برای منافع شخصی و گروهی خود دست به تخریب می‌زنند چقدر ضرورت دارد مسئولان عالی نظام از این تندروی ها جلوگیری کنند، گفت: ضرورت این موضوع بسیار زیاد است اما متاسفانه اینگونه تعریف شده است که این شخصیت‌ها یعنی آیت‌الله هاشمی و شهید بهشتی وجود شان برای نظام مفید نیست و باید مورد تخریب قرار گیرند.

ابطحی افزود: معتقدم این ماجرا بیشتر یک اراده است تا اتفاقی که بخواهد از سوی تندروها برنامه‌ریزی شده باشد. متاسفانه این اراده وجود دارد که به خاطر برخی منافع اهانت علیه شخصیت‌هایی مانند آیت‌الله رفسنجانی و شهید بهشتی جریان داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز