خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

روایت مازنی از نقش افراطیون در لغو سخنرانی‌اش در ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۰۶۹

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با اشاره به ممانعت گروهی از عناصر افراطی از انجام سخنرانی‌اش در بندرگز باوجود دریافت مصوبه شورای تامین، گفت: : این جریان قطعاً راه خود را پی می‌گیرد و راه برد-بردی که در سال ۹۲ آغاز شده همچنان ادامه خواهد یافت و عناصر افراطی در انتخابات ۹۶ به حاشیه رانده خواهند شد.

احمد مازنی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اعلام خبر ممانعت از انجام سخنرانی در بندر گز، اعلام کرد: با وجود این‌که به‌دعوت فرماندار و ستاد دهه فجر بندر گز برای سخنرانی در روز ۲۲ بهمن دعوت شده‌بودیم، در این راهپیمایی حاضر شدیم اما متوجه شدیم برخی مخالف انجام این سخنرانی بودند.

صدور مجوز سخنرانی در شورای تامین بندر گز

او گفت: انجام این سخنرانی در شورای تامین هم مطرح شد و به‌عنوان مصوبه این شورا اعلام شد که مانعی برای انجام سخنرانی نیست اما ظاهراً عواملی که راهی بجز ایجاد محدودیت برای اظهارنظر یاران امام و انقلاب و روشی جز استفاده از فشار نمی‌دانند، بعضاً پشت صحنه و در برخی موارد هم در جلوی صحنه در مقابل ما سنگ‌اندازی کرده و به‌شکلی پیش اقدام کردند که حتی استاندار و فرماندار هم قادر به تامین امنیت و برگزاری این سخنرانی نبودند و درنهایت به‌خاطر حفظ امنیت و وحدت و اتحاد راهپیمایان و حاضران در این مراسم، اصرار نکرده و از انجام سخنرانی خودداری کردم.

بزرگان اصلاحات و اصولگرا به‌دنبال بحث گفت‌وگوی ملی هستند

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که موضوع گفت‌وگوی ملی را در مجلس مطرح کرده و فراکسیون امید پیگیر اجرای آن است، گفت: بزرگان اصلاحات و اصولگرا به‌دنبال بحث گفت‌وگوی ملی هستند و این درحالی است که «آشتی» مربوط به زمانی که است قهری وجود دارد اما گفت‌وگو ارتباطی به این مسئله ندارد.

عناصر افراطی به‌لحاظ بنیه فکری تاثیرگذار نیستند

او با تاکید بر این‌که محور گفت‌وگو باید اشتراکات باشد، درباره تاثیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در تحقق این هدف گفت: همواره از کسانی بودم که بر حضور تمامی آحاد مردم در این راهپیمایی تاکید داشته و فکر می‌کنم این برخوردها آن‌چنان عمقی ندارد و این افراد به‌لحاظ بنیه فکری و تاثیرگذاری، عناصر خاصی نیست و نمی‌توانند مانع وحدت، وفاق و انسجام ملی باشند.

عضو کمیته تخصصی «گفت‌وگوی ملی» در فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با این حال ممکن است این سنگ‌اندازی‌ها تاحدودی روند این مسئله را کُند کند اما به‌این دلیل که پای اصل انقلاب و اصلاحات ایستاده‌ایم، از این تلاش‌های مذبوحانه متاثر نمی‌شویم.

عناصر افراطی در انتخابات ۹۶ به حاشیه رانده خواهند شد

مازنی در پایان تصریح کرد: این جریان قطعاً راه خود را پی می‌گیرد و راه برد-بردی که در سال ۹۲ آغاز شده همچنان ادامه خواهد یافت و عناصر افراطی در انتخابات ۹۶ به حاشیه رانده خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز