خبرگزاری کار ایران

حزب اسلامی کار:

ملت پاسخ محکمی به دشمنان دادند/ تهدید و بی ادبی راهگشای معضلات جهانی نیست

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۱۵۵

حزب اسلامی کار در بیانیه‌ای از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد.

به گزارش ایلنا متن بیانیه تشکر حزب اسلامی کار از مردم ایران به این شرح است:

۲۲بهمن ۹۵ برای همیشه درتاریخ حماسه‌های ایران جلوه دیگری خواهد داشت.

امروزآحاد ملت با زبان‌ها، قومیت‌ها، مذاهب و ادیان مختلف درصفوف به هم پیوسته بار دیگر حمایت بی‌دریغ خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند. روزجمعه ایران شاهد یک امت واحد و یکپارچه بود.

در ایامی که بدخواهان کشور با لفاظی‌ها وتهمت‌ها سعی کرده‌اند ایرانی‌ها را در مقام واکنش‌های احساسی قرار دهند مردم با یک شعار و یک هدف که همانا حراست ازخاک، آیین و نظام جمهوری اسلامی است پاسخی محکم به دشمنان دادند.

مردم همانند ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ حضور و وحدت خود را به نمایش گذاشتند تا بدخواهان این آب وخاک  بدانند که با بزرگ گویی راه به جایی نبرده و تهدید و بی ادبی راهگشای معضلات جهانی نیست.

خوب می دانیم که ۲۲بهمن ماه یادآور فداکاری‌ها، ایثار و از خودگذشتگی‌ها و همچنین وحدت مردم است؛ این روز بزرگ، وحدت، ایثار و یکپارچگی را به ما آموخته است. براساس همین آموزه گران سنگ و نتایج درخشان آن ملت شریف ایران همچنان حامی و مدافع و در عین حال مطالبه‌گر آرمان‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی است.

امسال بهمن و دهه فجر و به خصوص ۲۲بهمن با حسرت بزرگ نبودن آیت الله هاشمی رفسنجانی همراه است. امروز اندوه بزرگ رحلت او برفضای راهپیمایی حاکم بود لیکن دانستن این نکته که روح وجان آیت الله همواره در طول سال‌های مبارزه و پس از آن وقف اعتلا،اتحاد و یکپارچگی این ملت بوده است خود تسلا بخش و آرامش دهنده محسوب می شود. چراکه راه، اندیشه و آرمان‌های امام بزرگوار(ره) و آیت الله هاشمی چون چراغی فروزان درپیش پای ملت قراردارد. باید اتحاد و همراهی در اعتلا و رشد در تمام ارکان کشور و همه فعالان سیاسی به رغم اختلاف سلیقه‌ها ودیدگاه‌ها اصل تغییرناپذیر باشد.

حزب اسلامی کار از ملت شریف ایران برای حضور متحد ودشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و سپاس ویژه دارد و آرزو دارد روزها وسال‌های درخشان پیش رو همچنان ایامی سرشار از موفقیت و سربلندی برای یکایک ملت شریف ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز