خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد؛

درخواست عارف برای پیگیری موضوع «آشتی ملی» / بررسی لایحه بودجه ۹۶ در نشست شورای مرکزی فراکسیون امید

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۶۳۸

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون از درخواست محمدرضا عارف به‌منظور فعالیت هرچه بیشتر کمیته‌های تخصصی این فراکسیون به‌ویژه کمیته سیاسی در مورد مسائل مختلف ازجمله بحث «آشتی ملی» خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در ابتدای این جلسه، دکتر عارف به بیان نکاتی درباره مسائل روز کشور پرداخت و پس از آن نیز درباره بحث بودجه و نحوه موضع‌گیری فراکسیون امید در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور در صحن صحبت و گفت‌وگو کردیم.

او گفت: باتوجه به تصویب لایحه بودجه سال ۹۶ کل‌کشور در کمیسیون تلفیق بودجه، نسبت به مسائل و موادی که در این لایحه از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و نیاز به موضع‌گیری خاص فراکسیون وجود دارد، تصمیم‌گیری کردیم.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که موضوع «آشتی ملی» به‌طور کلی مورد توجه فراکسیون و اعضا قرار دارد، در تشریح صحبت‌های رییس فراکسیون امید در نشست صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون، اعلام کرد: دکتر عارف در این جلسه از کمیته‌های مختلف فراکسیون به‌ویژه کمیته سیاسی درخواست کردند که فعالیت خود را بیشتر کنند و مطالبه‌های مردم را بیش از این مورد توجه قرار دهند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عارف همچنین تاکید داشتند که کمیته‌های تخصصی فراکسیون باید به گونه‌ای عمل کنند که بتوانیم پاسخگوی مطالبه‌های مردم باشیم.

او خاطرنشان کرد: همچنین برخی اعضا پیشنهاداتی را مطرح کردند که باتوجه به این‌که فراکسیون امید بخشی از بدنه حاکمیت است، باید تعامل خود را با دولت و بخش‌های مختلف حکومت افزایش دهد.

پارسایی در پایان تصریح کرد: همچنین مقرر شد کمیته‌های مربوطه فعالیت خود را در مورد بحث «آشتی ملی» و دیگر موضوعات سیاسی کشور افزایش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز