خبرگزاری کار ایران

قیومی به ایلنا خبر داد؛

اعضای حزب مردم سالاری با سیدحسن خمینی دیدار می‌کنند/برگزاری کنگره به ۶ اسفند موکول شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۴۶۹

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: ۶ اسفندماه اعضای حزب مردم‌سالاری بعداز برگزاری پانزدهمین کنگره این حزب با سیدحسن خمینی دیدار می‌کنند.

حسین قیومی عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره برگزاری کنگره این حزب در اسفند ماه گفت: پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری که قرار بود در ۲۸ بهمن برگزار شود، به ۶ اسفند موکول شد.

او ادامه داد: در این کنگره دبیران احزاب و تعدادی از شخصیت‌ها حضور خواهند داشت، دعوت عمومی نیز صورت گرفته است و برنامه‌های انتخاباتی عنوان خواهد شد.

قیومی در پاسخ به این سؤال که گفته شده بود دبیرکل حزب مردم‌سالاری قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارد آیا در این کنگره اعلام خواهد شد، گفت: اعضای شورای مرکزی این پیشنهاد را به وی دادند که قبول نکرد اما با این حال در کنگره مطرح خواهیم کرد.

او تاکید کرد: این اعلام به معنی ایستادن کواکبیان مقابل روحانی نیست بلکه به دلیل حفظ هویت حزب و کارکرد آن است.

قیومی درباره نحو برگزاری این کنگره، عنوان کرد: پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری در دو بخش برگزار خواهد شد. بخش نخست آن جنبه عمومی دارد، افراد و اصحاب رسانه می‌توانند در آن حضور داشته باشند و در بخش دوم  فقط اعضای شورای مرکزی حضور خواهند داشت و مسائل سیاسی و سایر موارد را بررسی خواهند کرد.

او افزود: شب برگزاری کنگره نیز اعضای حزب مردم سالاری با یادگار امام دیدار خواهند کرد و برنامه‌های انتخاباتی خود را به سمع و نظر یادگار امام می‌رسانند.

این عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری درباره دیدگاه حزب متبوعش درباره آشتی ملی نیز گفت: این امر باید صورت بگیرد، ما شاهد هستیم که همیشه نیمی از مردم ما در صحنه غایب هستند بعداز سال ۸۸ نیز گلایه‌هایی به وجود آمد که به نفع ما نیست و باید برطرف شود، به حضور مردم برای ایستادگی در برابر قدرت‌هایی دشمن نظام ما هستند، نیاز داریم.

او خاطر‌نشان کرد: این درست نیست به بهانه اینکه افراد از قطار جدا شده‌اند کنار گذاشته شوند، بهتر است به جای اینکه هزینه‌های زیادی را خرج مواردی کنیم که باعث دلخوری مردم می‌شود، آن‌ها را برای وفاق و گردهمایی هزینه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز