خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در صحن مطرح کرد؛

احتمال دائمی‌شدن قانون آزمایشی استخدام ناجا درصورت عدم ارائه لایحه جامع دولت

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۹۲۶

رییس مجلس شورای اسلامی در جریان نشست علنی امروز مجلس گفت: در صورتی که طی دو سالی که به نیروی انتظامی فرصت می‌دهیم تا لایحه دائمی قانون استخدام ناجا را به مجلس بیاورد، این کار انجام نشود قانون جاری را که به صورت آزمایشی در حال اجراست دائمی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی در جریان نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: این‌طور که گفته می‌شود نیروی انتظامی لایحه دائمی قانون استخدام ناجا را تهیه کرده و به دولت داده و در دولت در حال رسیدگی است. هر چند که این کار دیر انجام شده است.

او ادامه داد: در صورتی که لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون استخدام نیروی انتظامی به همین صورت که پیشنهاد شده به تصویب برسد، ناجا یک سال فرصت خواهد داشت و سال آینده باز همین مشکل تکرار می‌شود.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشنهادم این است که مهلت اجرای آزمایشی قانون استخدام ناجا دو سال تعیین شود تا طی این فرصت دولت بتواند لایحه جامعی را به مجلس بدهد.

او یادآور شد: درصورتی که این کار را انجام ندهیم، نیروی انتظامی بی‌قانون می‌ماند و دچار مشکل می‌شود.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بنده همین مساله را درخصوص قانون مدیریت خدمات کشوری نیز به دولت اعلام کرده‌ام. اگر به این سخنان توجه نشود لایحه فعلی را که چند دوره است به صورت آزمایشی در حال اجراست به عنوان قانون دائمی تصویب می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز