خبرگزاری کار ایران

از سوی معاون وزیر دادگستری:

محمد حسین سراییان سرپرست دفتر مدیریت بازرسی و عملکرد این سازمان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۹۴۵

عبدالعلی میرکوهی معاون وزیر دادگستری و سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی طی حکمی محمد حسن سرابیان را با حفظ سمت مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان به عنوان سرپرست دفتر مدیریت بازرسی و عملکرد این سازمان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالعلی میرکوهی معاون وزیر دادگستری و سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی طی حکمی محمد حسن سرابیان را با حفظ سمت مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان به عنوان سرپرست دفتر مدیریت بازرسی و عملکرد این سازمان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با توجه به سوابق و خدمات جناب عالی و در اجرای ماده (۷) آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی با عنایت به تائید وزیر محترم دادگستری به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر مدیریت بازرسی و عملکرد سازمان منصوب می شوید.

امید است با استفاده از نیروهای توانمند، واجد شرایط بازرسی و با تجربه کافی، ضمن نظارت دقیق، بصورت دوره ای، مستمر و موردی از کلیه قسمت های مالی، اداری و فرآیند رسیدگی و اتخاذ تصمیم و اجرای احکام شعب تعزیرات حکومتی، از جمله نحوه تشکیل پرونده ها، ترتیبات و اوقات رسیدگی، کیفیت آراء و تصمیمات، رعایت آئین دادرسی و توجه به حقوق عامه، دقت و جدیت لازم معمول و گزارش اقدامات را بموقع اعلام نمائید.

از خداوند تبارک و تعالی توفیق شما را در انجام وظایف محوله مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز