خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در دیدار با شیخ السفرای مقیم تهران:

جهان اسلام باید در قضیه فلسطین موضع مشترک اتخاذ نماید

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۲۶۷

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در دیدار با دیدار شیخ السفرای مقیم تهران گفت:جهان اسلام باید در قضیه فلسطین موضع مشترک اتخاذ نمایند.

به گزارش ایلنا، صلاح الزواوی، شیخ السفرای مقیم تهران و سفیر فلسطین با دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل دیدار و گفت وگو کرد.

امیر عبداللهیان در ابتدای این دیدار با تاکید بر اینکه فلسطین، صرفاً مسئله فلسطینی ها نیست و مهمترین مسئله جهان اسلام است، گفت: لازم است جهان اسلام در قضیه فلسطین موضع مشترک اتخاذ نمایند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین در همین راستا به برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در آینده در تهران اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران به حمایت و پشتیبانی خود از مردم و مبارزین فلسطینی در مقابله با رژیم تروریستی و کودک کش صهیونیستی قویاً ادامه خواهد داد.

امیرعبداللهیان با تقبیح تلاش برخی کشورها برای عادی سازی روابط با تل آویو گفت: دیری نخواهد پایید که فلسطین تاریخی به پایتختی قدس شریف به پیکره جهان اسلامی بازمی گردد.

در ادامه این دیدار شیخ السفرای مقیم تهران و سفیر فلسطین نیز ضمن قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور بزرگ و مهمی است و همواره به عنوان دوست و برادر در کنار ملت فلسطین بوده و ما هیچگاه حمایت های دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در قضیه فلسطین فراموش نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه موضوعات فرعی نباید ما را از موضوع اصلی جهان اسلام دور کند، یادآور شد: هر اقدامی که علیه کشورهای اسلامی رخ می دهد به نفع اسرائیل و صهیونیسم بین المللی است.

صلاح الزواوی، جمهوری اسلامی ایران را از حامیان اصلی در راه پایداری و احقاق حقوق مردم فلسطین دانست و از نقش اساسی مقام معظم رهبری، دولت، مجلس و ملت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز