خبرگزاری کار ایران

برای بررسی وضعیت استان‌های سیل‌زده؛

ستاد مدیریت بحران کشور فردا تشکیل می‌شود/ دستور جهانگیری برای رسیدگی فوری به سیل‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۶۹۸

معاون اول رییس‌جمهور آخرین وضعیت حوادث ناشی از سیل در استان‌های فارس و بوشهر را پیگیری کرد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری امروز (جمعه) بلافاصله پس از اطلاع از وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، در تماس تلفنی با وزیر نیرو و همچنین پیگیری از استانداران فارس و بوشهر، از آخرین وضعیت حوادث و آسیب‌های ناشی از جاری شدن سیل در این دو استان مطلع و خواستار رسیدگی فوری به سیل‌زدگان شد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین در جریان میزان خسارات وارد شده و روند امدادرسانی به مردم این مناطق قرار گرفت و بر لزوم تسریع در روند کمک رسانی به سیل زدگان تاکید کرد.

گفتنی است، قرار است شنبه جلسه ستاد مدیریت بحران کشور به ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل شود و تصمیمات لازم برای بررسی وضعیت استان‌هایی که با سیل مواجه و متحمل خساراتی شده‌اند، اتخاذ شود.

در پی بارش‌های اخیر در کشور، برخی استان‌ها همچون فارس و بوشهر به‌دلیل شدت بارندگی با جاری‌شدن سیل و آسیب و خسارت به مردم این استان‌ها مواجه شدند در همین رابطه معاون‌اول رییس‌جمهور در پیگیری از استانداران این استان‌ها، دستورات لازم را برای به‌کارگیری همه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز