خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد:

برگزاری نشست هیات رییسه فراکسیون امید با موضوع لایحه بودجه و استیضاح آخوندی

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۹۲۷

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم‌گیری این فراکسیون درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی در جلسه مجمع عمومی چهارشنبه هفته گذشته، از برگزاری جلسه هیات رییسه این فراکسیون به‌منظور بررسی ابعاد مختلف لایحه بودجه سال ٩٦ کل کشور خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست هیات رییسه فراکسیون امید پیش از نشست علنی فردا صبح مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در این جلسه درباره ابعاد مختلف لایحه بودجه سال ٩٦ کل‌کشور بحث و گفت‌وگو خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی در این جلسه مطرح نخواهد شد، خاطرنشان کرد: باتوجه به این‌که در جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته در این باره به تصمیم نهایی رسیدیم که با این استیضاح مخالفت کنیم، طبیعتاً لزومی به بررسی مجدد موضوع نیست؛ با این حال احتمالاً در این مورد نیز صحبت خواهیم کرد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: همچنین بررسی اخبار مختلف و آخرین رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در دستور کار جلسه فردا صبح هیات رییسه فراکسیون امید خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز