خبرگزاری کار ایران

در جریان نشست علنی مجلس؛

رحیمی: برخی محورهای استیضاح آخوندی مبهم و کلی است/ لاریجانی: محورها ابهام و اشکالی ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۱۶۹

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برخی محورهای استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مبهم و کلی دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علیرضا رحیمی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز استیضاح وزیر راه و شهرسازی با استناد به اصل ۶۰ قانون اساسی و ماده ۲۲۳ آیین‌نامه داخلی مجلس اعلام کرد: سوالات استیضاح باید صراحت لازم را داشته باشد اما برخی از ۱۳ موردی که به‌عنوان محورهای استیضاح توسط متقاضیان استیضاح مطرح شده، بسیار کلی است و برخی نیز مبهم است.

او با بیان این‌که بهتر بود هیات‌رییسه پیش از در دستور قرار دادن استیضاح وزیر راه و شهرسازی از این محورها رفع ابهام می‌کرد، اعلام کرد: به‌عنوان نمونه باید مطالبات اجتماعی و ارتباط آن با وزارت راه و شهرسازی به‌صورت جزئی مشخص می‌شد یا در خصوص چهار سانحه ریلی و هوایی،‌ باید مشخص می‌شد که دقیقاً منظور متقاضیان استیضاح چیست؟!

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده تهران گفت: از نظر ما محورهای استیضاح صراحت دارد و اشکالی ندارد، به‌طور مثال در سوال ۱۱ که مربوط به چهار سانحه ریلی و هوایی است، منظور چهار سانحه‌ای است که طی سال‌های اخیر اتفاق افتاده است. بنابراین علی‌الظاهر محورهای استیضاح هیچ ابهامی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز