خبرگزاری کار ایران

نادمی در گفت‌وگو با ایلنا:

شورای عالی سیاست‌گذاری تا زمان بررسی صلاحیت‌ها لیستی ارائه نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۶۴۹

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تنها مرجع معتبر برای ارائه لیست‌های انتخاباتی، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است و تا هنگام تأیید صلاحیت‌ها لیستی ارائه نخواهد کرد.

مهدی نادمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره لیست ارائه شده‌ای که در آن نام ۸ چهره جوان اصلاح‌طلب به چشم می‌خورد، گفت: نزدیک انتخابات لیست‌هایی بیرون می‌آید که اساس و بنیانی ندارد، تنظیم‌کنندگان آن به گونه‌ای اقدام می‌کنند که انگار گعده‌ای صورت گرفته و با نظر کارشناسان آن لیست بسته شده است که صحت ندارد.

او خاطرنشان کرد: در صورتی که تنها مرجع معتبر برای ارائه لیست‌های انتخاباتی، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است که این شورا در حال حاضر در مرحله تعیین شاخص‌ها و معیارهای انتخاب کاندیداهای اصلح برای انتخابات شوراها است.

 نادمی تاکید کرد: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تا مشخص نشدن نتایج تأیید صلاحیت‌ها توسط هیأت‌های نظارت، وارد مرضوع تعیین مصادیق و ارزیابی رزومه کاندیداها نخواهد شد.

براساس این گزارش پیش از این مهدی نادمی در حساب توییتر خود نسبت به لیستی که در شبکه اجتماعی واکنش نشان داد و نوشت:  یکی از مهمترین آسیب‌های فضای مجازی که در ایام نزدیک به انتخابات شاهدش خواهیم بود، ارائه روزانه لیست‌ها و حدسیات جعلی و بی پایه و اساس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز