خبرگزاری کار ایران

نعیم قاسم:

اسرائیل غده‌ای برای از بین بردن وحدت مسلمانان است

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۴۰۳

معاون دبیرکل حزب الله لبنان معتقد است فلسطین محور تکفیر را مورد شناسایی قرار داد و امروز مقاومت با پرچم این کشور در منطقه فعالیت می کند.

به گزارش ایلنا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که صبح امروز (سه شنبه ۳ اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: متاسفانه راه حل بین المللی براساس مشروعیت اشغالگران قدس صورت گرفته و فرصت را به آنها داده‌اند تا خواسته‌های خود را دیکته کرده و مرزها را آنچنان که می خواهند تعیین کنند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه تصریح کرد: ترامپ هیچگونه مسئله جدیدی به دشمنی‌های قبلی اضافه نکرده و به دنبال تقویت اسرائیل است در حالی که تنها راه حل بحران فلسطین مقاومت است و ما چیزی جز پیروزی یا شهادت را نمی‌پذیریم.

او ادامه داد: هدف ما تشکیل کشور فلسطینی بدون کم و کاست و به صورت کامل بین دو رودخانه است و به دنبال حفظ یک فلسطین واحد با پایتختی قدس شریف هستیم و چیزی به جز آن را به رسمیت نمی شناسیم.

شیخ نعیم قاسم گفت: مقاومت حملات اسرائیل را خنثی کرد وامید آزادی به منطقه بخشید و فلسطین و لبنان در ۱۵ سال گذشته آزادی را برای منطقه به ارمغان آورد که یکی از آنها در سال ۲۰۰۴ بود که برای لبنان و غزه رقم خورد.

معاون دبیرکل حزب الله در ادامه با بیان اینکه مقاومت می‌تواند آزادی‌های متوالی را برای منطقه رقم بزند عنوان کرد: ایران مسئله فلسطین را زنده کرد و در زمان کمپ دیوید تلاش‌های بسیاری داشت تا فلسطین در امنیت قرار گیرد لذا نباید تمام فشارهایی که این کشور تحمل کرده فراموش کنیم.

او ادامه داد: امروز امام خامنه‌ای نقشه مشخصی را مطرح کردند لذا جمهوری اسلامی همواره برای ما محور مقاومت را رسم کرده است تا شرق برای ما و نسل‌های آینده باقی بماند که گوهر آن فلسطین بوده و مقاومت در نقاط مختلف آن حضور دارد.

شیخ نعیم قاسم همچنین یادآور شد: اسرائیل جرثومه و غده‌ای برای از بین بردن وحدت مسلمانان است که روز به روز نفوذ آن افزایش می‌یابد لذا مسلمانان باید برای مقابله با آن متحد باشند. و در مقابل طرح‌های اسرائیل در منطقه موانعی را ایجاد کنند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: امام خامنه‌ای فرمودند فلسطین برای جمهوری اسلامی صرفا یک مسئله تاکتیکی، سیاسی و راهبردی نبوده بلکه مسئله‌ای عقیدتی است که ایران همواره با قدرت بر آرمان‌های آن ایستاده است.

او در ادامه با تاکید بر اینکه امروز حزب الله نمونه‌ای از مقاومت بوده که به عنوان بازوی قوی در لبنان و سطح منطقه فعالیت دارد بیان داشت: در این میان فلسطین پرچم اصلی ما است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: فلسطین همواره رأس کار بوده و ملت مجاهد فلسطین باید بداند مقدمه جبهه است  و ما پشت سر آنها حرکت می‌کنیم تا در نهایت این کشور به دست مجاهدان شریف گام به گام آزاد شود چنانچه فلسطین بود که محور تکفیر را مورد شناسایی قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز