خبرگزاری کار ایران

حدادعادل:

تلاش می‌کنیم انتخابات ۹۲ تکرار نشود

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۹۵۵

حداد عادل گفت:‌ انتخابات ریاست جمهوری با مجلس متفاوت است. ما برای اینکه انتخابات ۹۲ تکرار نشود، تلاش کردیم تا با جبهه مردمی به وحدت برسیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامعلی حدادعادل درحاشیه نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه سازوکار جبهه مردمی تا چه حد  می‌تواند برای رسیدن اصولگرایان به گزینه واحد موثر باشد، گفت: هدف از تشکیل جبهه مردمی در قدم نخست حضور موثر در انتخابات ریاست‌جمهوری است و معنای حضور موثر نیز رسیدن به وحدت است.

او با بیان اینکه تلاش داریم رسیدن به گزینه واحد حاصل شود، افزود: تا اینجا هم حضور همه نیروها حکایت از این دارد که این وحدت دست نیافتنی نیست. امیدواریم بتوانیم در موعد مقرر به یک نامزد واحد برسیم.

حدادعادل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تا چه حد احتمال دارد اتفاقات مجلس دهم برای اصولگرایان تکرار شود، بیان کرد:  کار سیاسی همیشه با فراز و نشیب همراه است و یک جریان سیاسی زنده و بالنده همواره تجربه‌اندوزی کرده و از گذشته برای مسیر بهتر در آینده استفاده می‌کند و امیدواریم وحدت  اتفاق افتد.

او  در مورد وضعیت جریان اصلاح‌طلب در انتخابات گفت: بیشتر به جای پیش‌بینی باید به فکر تامین سازوکارهای اساسی برای رسیدن به وحدت در میان همه نیروهای انقلاب باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت در پاسخ به اینکه چقد احتمال دارد اصولگرایان به نامزد واحد برسند و انتخابات ۹۲ و ۹۴ برایشان تکرار نشود، گفت: نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم اما قراین و شواهدی در این زمینه است. انتخابات ریاست جمهوری با مجلس متفاوت است. ما برای اینکه انتخابات ۹۲ تکرار نشود، تلاش کردیم تا با جبهه مردمی به وحدت برسیم.

حدادعادل درباره معرفی تیم همراه با نامزد نهایی از سوی جمنا گفت: یکی از نوآوری‌های جبهه مردمی، معرفی تیم به موازات معرفی نامزد است. مردم باید بدانند که به یک فرد رای نمی‌دهند و این طور نیست که فردی تا یک هفته قبل نداند چه کاره است و بخواهد ظرف ۲ ماه سرنوشت کشور را با عجله به دولت بسپارد.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره رایزنی جبهه مردمی با سعید جلیلی گفت: از همه دوستان اصولگرا دعوت کردیم که به این جریان وحدت بخش بپیوندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز