خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در تذکری:

هرچه به شب عید نزدیک می‌شویم، وضعیت ترافیک تهران بغرنج‌تر می‌شود / هنوز نفهمیدم مسئول ترافیک تهران کیست

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۵۱۱

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از وضعیت ترافیک تهران در آستانه شب عید، خواستار چاره‌اندیشی مسئولان در این رابطه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی کواکبیان در ابتدای نشست علنی نوبت بعدازظهر مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۶ کل کشور اختصاص داشت، در تذکر شفاهی با اشاره به برگزاری ششمین اجلاس انتفاضه فلسطین اعلام کرد: باتوجه به این‌که بنده منتخب مجلس در دبیرخانه دائمی حمایت از انتفاضه هستم، ذکر چند نکته را برای برگزاری هرچه بهتر این اجلاس در ادوار بعدی ضروری می‌دانم و در ابتدا لازم است ضمن تقدیر از برگزاری این اجلاس به‌ویژه از سخنان مقام معظم رهبری تشکر کنم.

او با انتقاد از این‌که پیشنهادهایی که پیش از برگزاری اجلاس مطرح کرده بود، اجرا نشده، اعلام کرد: گفته بودم که خوب است از مرحوم آیت‌الله هاشمی به‌عنوان شخصیتی که واقعاً طرفدار مردم فلسطین بودند، تجلیل می‌شد.

علی لاریجانی با قطع کردن صحبت‌های کواکبیان در پاسخ به بخش نخست سخنانش گفت:  این تجلیل صورت گرفت، مگر شما اطلاع ندارید؟ از مرحوم آیت‌الله هاشمی با حضور آقازاده ایشان تجلیل شد و تلویزیون هم این مراسم را پخش کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: درخواست دیگرم این بود که کاش همه افراد شرکت‌کننده از جبهه‌ها و سران در این اجلاس، سری هم به مرقد مطهر حضرت امام (ره) می‌زدند و همین‌طور جا داشت از شخصیت‌ها و چهره‌های حزبی و اعضای تشکل‌های سیاسی هم دعوت به‌عمل می‌آمد.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید همچنین به وضعیت مدیریت شهری پایتخت انتقاد کرد و یادآور شد: واقعا نفهمیدیم مسئول حل ترافیک در تهران چه کسی است؟!

کواکبیان تصریح کرد: هرچه به شب عید نزدیک می‌شویم، وضعیت ترافیک تهران بغرنج‌تر می‌شود؛ بنابر این خواهشم این است مسئولان در این راستا چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز