خبرگزاری کار ایران

میرزاده:

اقتصاد مقاومتی، منحصر به دانشگاه آزاد نیست

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۱۰۹

رییس دانشگاه آزاد گفت: حرکت اقتصاد دانش‌بنیان که بستر اقتصاد مقاومتی است، منحصر به دانشگاه آزاد نیست و خیزش آن در کل کشور شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حمید میرزاده در افتتاحیه چهارمین جشنواره علمی و فن‌آوری بسیج که صبح امروز در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در حال برگزاری است، گفت: خدا را شکر می‌کنیم رهبر انقلاب از ابتدا بنیان‌گذار اقتصاد دانش‌بنیان در نظام علمی بودند.

او با بیان اینکه در سند علمی و فن‌آوری کشور در سال ۱۴۰۴ باید ۵۰ درصد تولید ناخالص ملی از طریق طرح‌های دانش‌بنیان تامین شود، اظهار داشت: مخاطب آن مساله، دانشگاه‌ها هستند و به همین خاطر دانشگاه آزاد حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان را از وظایف اصلی خود قرار داده است.

رییس دانشگاه آزاد افزود: ۱۰۹ مرکز رشد علم و ۱۱۲۰ هسته و مرکز دانش‌بنیان در حال فعالیت هستند و ۱۸ مرکز فناوری در حال حاضر ایجاد شده و ان‌شاالله این تعداد به ۳۱ مرکز خواهد رسید.

میرزاده با بیان اینکه در دانشگاه آزاد برنامه ما حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است، تصریح کرد: وام‌های ارزان قیمت را با حمایت نظام بانکی فراهم کرده و در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌دهیم.

او ادامه داد: حرکت اقتصاد دانش‌بنیان که بستر اقتصاد مقاومتی است، منحصر به دانشگاه آزاد نیست و خیزش آن در کل کشور شکل گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز