خبرگزاری کار ایران

نجفی در همایش «حماسه امید»:

دولت سال آینده لایحه جامع انتخابات را به مجلس ارسال کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۴۷۳

نماینده بابل گفت: مدتی است منتظر ارائه لایحه جامع انتخابات هستیم امیدوارم یکی از اولویت‌های دولت، بعد از انتخابات ارسال این لایحه باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی نجفی نماینده بابل در همایش «حماسه امید» با تبریک سالگرد حماسه هفتم اسفند گفت: توافق برجام امتداد امید در سطح بین‌المللی بود و فضای ایران‌هراسی را از کشور دور کرد و امید به حفظ و تثبیت صلح بین‌المللی و پرهیز از جنگ را نشان داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: برجام سه بعد دارد. بعد سیاسی، حقوقی و بین‌المللی که با مدیریت ظریف بود بعد فنی که با مدیریت صالحی و هماکارانش مدیریت شد و بعد اقتصادی که در پسابرجام بود. امیدواریم نوکیسه‌های امریکایی به این توافق اهتمام داشته باشند.

او گفت: ما چهار مشکل اساسی در جامعه داریم که شامل بیکاری فساد مسائل محیط زیست و آسیب‌های اجتماعی است که باید  سعی کنیم در دولت بعدی این چهار مورد را از ابتدای دولت در دستور کار قرار دهیم تا در نهایت مردم نتیجه همراهی امید اصلاحات و اعتدال را ببینند.

نماینده بابل گفت: مدتی است منتظر ارائه لایحه جامع انتخابات هستیم امیدوارم یکی از اولویت‌های دولت، بعد از انتخابات ارسال این لایحه باشد. بحث همراهی و هماهنگی دولت و مجلس متقابل است و در این مدت هفت  یا هشت ماه مجلس همراهی و هماهنگی خود را به خوبی نشان داد و امیداوریم دولت نیز حمایت خود از مجلس را بیشتر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز