خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای نگهبان:

صداوسیما شرایط لازم برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۹۴۶

سخنگوی شورای نگهبان گفت: رسانه ملی با تشریح اصل ۱۱۵ قانون اساسی در خصوص ویژگی های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند شرایط لازم برای حضور اشخاص در صحنه انتخابات را تشریح کند.

به گزارش ایلنا، عباسعلی کدخدایی در همایش  مدیران صداوسیما با بیان اینکه توجه به اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی به عنوان اجماع و اعمال حق تعیین سرنوشت مردم، جایگاه خطیر و اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: حضور و مشارکت مردم میزان و معیاری برای نشان دادن اعتماد و اطمینان مردم به نظام سیاسی است و ما باید بکوشیم انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری داشته باشیم.

او درخصوص نقش رسانه ملی در این زمینه گفت: نقش رسانه ملی در تمام حوادث، بحران‌ها و برهه‌های انقلاب، نقشی تعیین کننده و اثر گذار بوده است.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان قدرت آگاهی بخشی صداوسیما در افکار عمومی گفت: رسانه ملی با تشریح اصل ۱۱۵ قانون اساسی در خصوص ویژگی های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند شرایط لازم برای حضور اشخاص در صحنه انتخابات را تشریح کند.

وی با اشاره به مستندهای خوبی که در زمینه‌های مختلف در رسانه ملی تولید شده است گفت: برای بالا بردن ضریب اطمینان مردم به انتخابات می‌توان کار عظیم هیات‌های نظارتی و اجرایی انتخابات را در مستندهایی به تصویر کشید و نقش دستگاه‌ها را در این زمینه برای مردم تبیین کرد.

کدخدایی افزود: صداوسیما می‌تواند با آموزش‌های مستقیم و غیر مستقیم قوانین انتخابات را به مخاطبانش آموزش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز