خبرگزاری کار ایران

در مراسمی با حضور مسئولان لشکری؛

روسای جدید ادارات عقیدتی سیاسی ارتش معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۲۱۰

طی مراسمی که صبح امروز در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، روسای جدید ادارات عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و نیروی دریایی ارتش معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با حضور تعدادی از فرماندهان، مسئولان و روحانیون برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم طی سخنانی ضمن اشاره به نقش وجود «برکت» در زندگی، مال و سرمایه و وقت و زمان انسان‌ها گفت: اینکه جوانب مختلف زندگی انسان از برکت برخوردار باشد. موهبتی الهی است که شاید در نظر اول فرد متوجه این برکت نشود اما با کمی تأمل می‌توان به برکات این موهبت الهی پی برد و شکرگزار آن بود.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه به ویژگی‌های یک مدیر خوب و موفق در جامعه اسلامی پرداخت و ضمن بیان اینکه عقیدتی سیاسی یک نهاد روحانی محور در ارتش و نیروهای مسلح است، اظهار داشت: الحمدلله توجه خاص ولی عصر (عج) به نظام و عنایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به نیروهای مسلح و وجود روحانیون و فرماندهان خوب و پرتلاش در ارتش و دیگر نیروهای مسلح باعث شده نیروهای مسلح ما از  برکت مضاعفی برخوردار باشند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام صالحی‌نسب به عنوان رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی، حجت‌الاسلام روشندل به عنوان رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و حجت‌الاسلام مظفری به عنوان رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی معرفی و از تلاش‌های روسای سابق این ادارات تقدیر به عمل آمد. 

همچنین در این مراسم امیر سرتیپ دوم ستاد اصغری به عنوان معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام فراهانی به عنوان معاون آموزش این سازمان، حجت‌الاسلام وفا به عنوان مشاور عالی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و رئیس واحد روحانیت این سازمان و حجت‌الاسلام صنعت‌پور به عنوان رئیس مرکز آموزش عقیدتی سیاسی منصوب و احکام انتصاب خود را دریافت کردند.

حجت‌الاسلام انصاری، رئیس سابق اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) نیز به افتخار بازنشستگی نائل آمد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز