خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

راه سعادت ملت ایران از مسیر جهاد و شهادت عبور می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۸۴۷

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه راه سعادت ما به واسطه وجود دشمنان بزرگ از مسیر جهاد و شهادت عبور می‌کند، گفت:حضور مردم در این مراسم به دشمنان نشان می‌دهد مردم بر پیمانشان نسبت به شهدا، مقاوم، ایستاده و پایبند هستند.

به گزارش ایلنا، سردارسرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید محمد سعید محققی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در خصوص بازگشت پیکر شهدا و پیام آنها برای جامعه گفت: بازگشت پیکر مطهر شهدا از جبهه‌های مقاومت و دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد شهادت یک جریان توقف‌ناپذیر بوده و بخشی از فرهنگ کشور ما است.

او در ادامه با بیان اینکه راه سعادت ما به واسطه وجود دشمنان بزرگ از مسیر جهاد و شهادت عبور می‌کند، اظهار داشت: حضور شهدا در میان جامعه یادآور آن است که امنیت، عزت، اقتدار، افتخار و پیشرفت امروز ما همه مدیون خون شهدا است و ما باید تا آخر مسیر تحقق آرمان‌های بلند شهدا را دنبال کنیم و به ارزش‌های انقلاب اسلامی وفادار باشیم.

او افزود: تجلیل و تکریم با عظمت مردم از شهدا نشاندهنده جایگاه والای شهیدان در میان جامعه و در احساس و ایمان و باور ما است و این موضوع تاثیرات عمیقی بر روی نسل جوان گذاشته و فرهنگ شهادت و جهاد را به آنان منتقل می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در خصوص پیام حضور مردم در اینگونه مراسم برای دشمنان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: حضور مردم در این گونه مراسم به دشمنان نشان می‌دهد مردم بر پیمان‌شان نسبت به شهدا، مقاوم، ایستاده و ثابت قدم هستند؛ این ملت همان ملت سال‌های اول انقلاب هستند و هیچ تغییری نکرده‌اند بلکه آگاه‌تر و با بصیرت‌تر شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز