خبرگزاری کار ایران

از سوی ربیعی مطرح شد؛

اولین واکنش دولت به بیانیه اخیر احمدی‌نژاد/اگر کشور هنوز دست شما بود، وضعیت ما بسیار ناگوارتر می‌شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۰۵۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیانیه اخیر محمود احمدی‌نژاد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی در  جشنواره نیکو کار آفرین اظهارکرد: مهمترین چیز این است که یک شغل در جامعه به وجود بیاید و این موضوع باعث خرسندی خدا می‌شود. از سویی دیگر وقتی کودکان از مدرسه باز می‌مانند ناتوان و دچار آسیب اجتماعی می‌شوند.

وی افزود: برخی در هفته نیکوکاری تلاش کردند کودکانی را به مدرسه بازگردانند.

ربیعی با اشاره به بیانیه رییس دولت گذشته ادامه داد: امروز اطلاعیه‌ای خواندم که رییس‌جمهور سابق داده بودند. وقتی می‌گوییم مقدار زیادی پول رفت و شغلی ایجاد نشد با توجه به تحقیقات بوده است. اگر کشور هنوز دست شما بود، اکنون وضعیت ما بسیار ناگوار بود.

وی متذکر شد: شما با توجه به عملکردتان به کشور قجری نگاه می‌کنید، نه اینکه دولت روحانی که همه کارهای آن عقلانی است. همین کسانی که امروز از آنها تقدیر شد ۱۰۰ هزار شاغل به جامعه افزوده‌اند، همین موضوع نشان می‌دهد که در کشور شغل اضافه شده است.

وزیر کار اضافه کرد: دوران شما قدرت خرید مردم نابود شد. آرام آرام یکسری چیزهایی را تکرار می‌کنید تا به واقعیت برسید. اگر ما با همان شیب ادامه می‌دادیم وضعیت بحرانی‌تر می‌شد. چه کسانی بدون عقبه مالی حقوق‌های بازنشستگان را افزایش می‌دادند؟

ربیعی تاکید کرد: تا امروز نیازی به صحبت‌های سیاسی ندیدم ولی اکنون می‌بینیم رفته رفته با توجه به نزدیک شدن به انتخابات حرف‌هایی می‌زنند و تکرار می‌کنند.

 کار در پایان خاطرنشان کرد: من تاکنون حرفی نزدیم و موضع سیاسی نگرفتم ولی احساس می‌کنم که نمی‌دانند ما در چه وضعیتی دولت را تحویل گرفتیم. شما حرف نزدید ولی سایت‌های شما که حرف زدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز