خبرگزاری کار ایران

بیت آیت‌الله هاشمی به عطاءالله مهاجرانی تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۱۲۴

در پی درگذشت حاج سیدآقا نور مهاجرانی پدر عطاالله مهاجرانی وشهید محسن مهاجرانی، معاون حقوقی و پارلمانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در دولت سازندگی، خانواده هاشمی با انتشار پیامی این واقعه را به او تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، متن پیام به این شرح است:

فاضل ارجمند جناب آقای دکتر مهاجرانی

تلخی روزگار چنان کرد که در کمتر از دوماه، دوبار اشک یتیمی از چشمانتان سرازیر شود، بار نخست در فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی که برای شما چون پدری معنوی و دلسوز بود و اینبار در فراق پیری مومن و معنوی که به فرزند از پیش فرستاده اش پیوست.

آنچنان که در مصیبت سخت از دست دادن پدرمان با سخنان صمیمی و پرمغزتان تسلی بخش این غم بزرگ بودید ، ما را همچون خانواده خود شریک این مصیبت بدانید. آیت الله هاشمی رفسنجانی ،به شما چون فرزند خویش مهر می ورزید و آرزو داشت که بار دیگر با بازگشتتان به وطن، در آغوشتان بگیرد که تقدیر به گونه ای دیگر رقم زده شده بود و وعده این دیدار به حشر افتاد.

امیداوریم این پیر در کنار فرزند شهیدش مهمان سفره امام و شهدا گردد ودعای خیرش ما و شما در پیمودن این مسیر دشوار و ادای  رسالت سنگینمان در تبیین راه اعتدال وعقلانیت یاری کند.

۱۵ اسفند ۱۳۹۵

خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز