خبرگزاری کار ایران

ر صحن علنی مجلس مطرح شد؛

نعمتی:صداوسیما به میل خود رفتار می‌کند که در شأن نظام نیست / لاریجانی: رسانه ملی باید نسبت به رعایت شئون مجلس توجه کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۱۹۲

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر بهروز نعمتی که نسبت به نحوه پوشش مصوبه روز گذشته مجلس درباره حقوق‌های نامتعارف در صداوسیما انتقاد کرد، گفت: صداوسیما باید نسبت به رعایت شئون مجلس توجه کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، بهروز نعمتی در جریان نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی و تذکرهای نشست علنی امروز مجلس که در جریان بررسی مجدد ماده مربوط به حقوق مدیران در نشست علنی روز گذشته پارلمان، در تذکری با استناد به ماده ۲۲ و ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس اعلام کرد: در ماده ۲۲ وظایف و اختیارات رییس مجلس مانند حضور در نهادهای قانونی مشخص شده و همچنین در این ماده به حفظ جایگاه و اقتدار مجلس همچنین دفاع از جایگاه قانونی نمایندگان تاکید شده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی با تشکر از لاریجانی برای این‌که فرصت بیان تذکر به او داده است، تاکید کرد: موضوعی به نام پیگیری حقوق‌های نجومی از مجلس شروع شد و این موضوع در مجلس به نتیجه رسید.

او خاطرنشان کرد: در بحث حقوق هایی که مجلس آن را پیگیری کرد، اتفاقی رخ داد که به اعتقادم هیچ ربطی به مجلس نداشت بنابراین دولت یا باید به صورت لایحه این موضوع را پیگیری می‌کرد یا در قانون برنامه خود به این موضوع توجه می‌کرد اما صداوسیما مکرراً نسبت به برنامه‌ریزی علیه مجلس اقدام کرد تا مجلس را تخریب کند.

نعمتی خطاب به لاریجانی گفت: از جنابعالی به عنوان رییس مجلس تقاضا دارم از شأن مجلس دفاع کنید زیرا شبکه‌های مختلف صداوسیما به دنبال تخریب مجلس هستند و اگر شما جلوی این موضوع را نگیرید، ما مجبور هستیم از طریق‌های دیگری پیگیری کنیم.

او گفت: در جلسات دیگر با رییس صداوسیما این موضوع مطرح شد اما متاسفانه صداوسیما به میل خود رفتار می‌کند و این موضوع در شأن نظام و کشورداری نیست؛ به طور حتم رییس صداوسیما باید از مردم عذرخواهی کند. بنابر این، خواهشمندم براساس آیین‌نامه مجلس از شأن مجلس دفاع کنید.

علی لاریجانی در پایان و در پاسخ به این تذکر بهروز نعمتی، یادآور شد: صداوسیما باید نسبت به رعایت شئون مجلس توجه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز