خبرگزاری کار ایران

اژه‌ای در نشست خبری:

پرونده بقایی همچنان مفتوح و در حال رسیدگی است/از دستور رهبری برای آزادی او اطلاعی ندارم

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۳۴۵

سخنگوی قوه قضاییه ضمن ابراز بی‌اطلاعی از دستور رهبری در مورد پرونده بقایی گفت: پرونده بقایی مفتوح و در حال رسیدگی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی در مورد کاندیداتوری بقایی و اینکه آیا ادعای او درباره اینکه مقام معظم رهبری دستور آزادی ایشان را صادر کردند، صحت دارد، گفت: اسم افرادی که برده می‌شود به دلیل اینکه هنوز پرونده آنها مفتوح و در حال رسیدگی است اشتباه است و من نمی‌توانم راجع به آن مطلبی بگویم.  فقط در این حد که پرونده او مفتوح و در حال رسیدگی است.

او در مورد تایید صلاحیت بقایی در شورای نگهبان هم گفت: الزاما داشتن یا نداشتن پرونده باعث احراز یا رد صلاحیت افراد در شورای نگهبان نمی‌شود ممکن است کسی پرونده‌ای داشته باشد اما صلاحیتش تایید شود یا عکس آن.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: داشتن یا نداشتن پرونده الزاما باعث رد یا تایید صلاحیت نیست. البته برخی محکومیت‌ها باعث ردصلاحیت می‌شود. اینکه رهبری دستور آزادی او را داده است به قوه قضاییه مربوط نیست و من در این مورد اطلاع ندارم باید خود ایشان حرفی را که زده است برایش دلیل بیاورد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز