خبرگزاری کار ایران

اژه‌ای مطرح کرد:

بررسی صحت و سقم هک شدن ایمیل‌های وزارت نفت توسط بابک زنجانی از سوی وزارت اطلاعات و ستگاه قضایی

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۳۹۷

سخنگوی قوه‌قضاییه با بیان اینکه بحث هک کردن ایمیل‌های وزارت نفت توسط بابک زنجانی ظاهرا وجود داشته است، گفت: وزارت اطلاعات رسما درخواست کرده بود بخشی از تماس‌های زنجانی با خانواده اش محدود شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در خصوص اظهارات نماینده حقوق وزارت نفت و تائید معاون اول رییس جمهور مبنی براینکه ایمیل‌های این وزارتخانه توسط عوامل بابک زنجانی در رابطه با پرونده‌اش هک شده است، اظهار کرد: جزئیات آن را نمی‌دانم که این که هک شده یا نه اما گفته شده چنین حرفی رد و بدل شده و دادسرا و وزارت اطلاعات در حال بررسی هستند.

او افزود: برخی زندانی‌ها در ارتباط با بیرون مطالب خلافی را دریافت و منتقل می‌کنند. در زندان اگر سخت‌گیری کنیم فریاد مدعیان حقوق بشر بلند می‌شود. اگر سخت گیری نشود برخی کسانی هستند که حتی مواد مخدر را وارد زندان می‌کنند یا از داخل زندان در زمان ملاقات چیزهایی را با استفاده از دستمال کاغذی به بیرون می‌رسانند.

معاون اول قوه‌قضاییه با بیان اینکه بر اساس ماده ۱۲ مبارزه با مواد مخدر اگر کسی مداد مخدر به داخل زندان بفرستد اعدام دارد، اظهار کرد: حتی اگر این مقدار در خارج از زندان رد و بدل شده بود اعدام نداشت اما برای این وضعیت اشد مجازات در نظر گرفته شده است. برخی اوقات وکلا اگر بازرسی شوند می‌گویند به ما توهین شده اما برعکس آن هم دیده شده است. وکیلی در سال ۹۳ در دفترچه اش مواد را به صورت ورق جاسازی کرده بود.

او گفت: این بحث هک کردن توسط بابک زنجانی ظاهرا وجود داشته اما جزییات آن را نمی‌دانم اما هم وزارت اطلاعات هم دستگاه قضایی در حال دنبال کردن مساله است. وزارت اطلاعات رسما درخواست کرده بود بخشی از تماس‌های زنجانی با خانواده اش محدود شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز