خبرگزاری کار ایران

مطهری در نامه‌ای به آیت‌الله جنتی:

«حصر خانگی» در دستور کار اجلاس خبرگان قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۵۰۸

نائب رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس مجلس خبرگان رهبری از او خواست تا موضوع «حصر خانگی» در دستور کار اجلاس پیش‌روی خبرگان قرار گیرد و از این طریق زمینه رسیدگی به اتهامات همه طرف‌های موثر در حوادث سال ۸۸ فراهم شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس خبرگان رهبری خواستار این شد که موضوع حصر خانگی در دستور کار اجلاس دوم مجلس خبرگان در سال جاری قرار گیرد.

به گزارش ایلنا در نامه علی مطهری خطاب به آیت‌الله جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری آمده است:

آیت الله جنتی دامت برکاته

ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری

با اهداء سلام و تحیت، نظر به این که در آستانه اجلاس دوم مجلس خبرگان رهبری در سال جاری قرار داریم، با توجه به این که موضوع حصر خانگی خلاف اصول سی و دوم تا سی و هفتم قانون اساسی است و شعارهای مردم در تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز پیام روشنی برای مسئولان داشت، مستدعی است ترتیبی اتخاذ فرمایید که این موضوع در دستور کار این اجلاس قرار گیرد و از این طریق زمینه رسیدگی به اتهامات همه طرف‌های موثر در فتنه سال ۸۸ فراهم شود. قبلا از حسن توجه جناب عالی سپاسگزارم.

با تقدیم احترام

علی مطهری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز