خبرگزاری کار ایران

سروری در گفت‌وگو با ایلنا:

زاکانی همه شرایط جمنا را می‌پذیرد/اعضای لیست جبهه مردمی با یکدیگر جلسه‌ای نداشتند

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۶۹۵

دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: زاکانی رسما اعلام کرده است در صورتی که جزو کاندیدای منتخب جبهه مردمی نباشد تمکین می‌کند و شرایط جمنا را می‌پذیرد.

پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی‌ایلنا، درباره قرار گرفتن نام زاکانی در لیست جمنا، گفت: قرار گرفتن افراد در لیست جبهه مردمی بر این اساس بود که گروه‌ها، افراد مورد نظر را پیشنهاد می‌دادند و این پیشنهاد در درون جبهه مورد بررسی قرار می‌گرفت و آنهایی که نمی‌توانستند با شرایط جمنا تطبیق و به مراحل دیگر ورود کنند مشخص شدند، اما زاکانی شرایط جمنا را پذیرفت و طبیعتا می‌دانست که در این فرایند قرار می‌گیرد.

دبیرکل جمعیت رهپویان افزود: زاکانی رسما اعلام کرده است در صورتی که جزو کاندیدای نهایی جبهه مردمی نباشد تمکین می‌کند و شرایط جمنا را می‌پذیرد.

او افزود: یکی از گزینه‌های جمعیت رهپویان آقای زاکانی بود که به جبهه مردمی معرفی شد، اما به دلیل حمایت از جمنا و پذیرش آن، نامزد مورد نظر خود را به این تشکل معرفی کردیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به زمان مشخص شدن ۱۰  کاندیدای جمنا گفت: اکنون شورای مرکزی در حال بررسی گزینه‌ها است و در صورت به نتیجه رسیدن اعلام می‌شود و تاکنون لیست جمنا با یکدیگر جلسه‌ای نداشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز