خبرگزاری کار ایران

با حضور دریادار سیاری انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه منابع طبیعی گرگان و نیروی دریایی ارتش

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۱۸۷

تفاهم نامه علمی و پژوهشی میان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

به گزارش ایلنا، تفاهم نامه علمی و پژوهشی میان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح سه شنبه با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش  و هیات رئیسه و مدیران دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به امضا رسید.

امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در این مراسم اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با انعقاد این تفاهم نامه از توانمندی‌های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برای ارتقا بخش دفاعی و امنیتی نیروی دریایی بهره ببریم.

وی افزود: این تفاهمنامه با هدف استفاده از پتانسیل ارزشمند علمی اساتید و قشر تحصیلکرده دانشجویی در مباحث امور دریایی، دفاعی و نظامی منعقد شده است.

سیاری ادامه داد: نیروی دریایی تجهیزات محور بوده و برای حضور در دریا باید ناوشکن و زیردریایی داشته باشد و به همین منظور به سمت ساخت و ارتقای تجهیزات رفتیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام تجهیزات نیروی دریایی ایران غربی بود، اما امروز تمام تجهیزات ناوهای کشور ساخت داخل است و به سمت ساخت ناوشکن، زیردریایی و موشک اندازها رفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که نیازی به وارد کردن تجهیزات از دیگر کشورها نداریم و این حاصل تلاش تمامی نیروهای مسلح و دانشگاه‌هاست.

سیاری همچنین با بیان اینکه «نیروی دریایی سرمایه محدودی دارد»، اظهار کرد: دلیل این سرمایه محدود گران بودن تجهیزات و امکانات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز