خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا:

اعضای فراکسیون امید هفته آینده با روحانی دیدار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۱۸۸

سخنگوی فراکسیون امید از دیدار هفته آینده اعضای این فراکسیون با رییس‌جمهوری خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به انجام رایزنی برای دیدار اعضای فراکسیون امید با رییس‌جمهوری گفت: قرار است هفته آینده، اعضای فراکسیون امید در دیداری با حجت‌الاسلام حسن روحانی درباره آخرین مسائل و موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور در آستانه سال جدید گفت‌وگو و تبادل‌نظر کنند.

او با بیان این‌که هنوز روز برگزاری این نشست مشخص نشده، اعلام کرد: در این دیدار تمامی اعضای فراکسیون امید حضور خواهند داشت و حتی صحبت‌هایی درباره این‌که علاوه بر اعضای فراکسیون، از اعضای لیست امید دعوت شود، مطرح شده که هنوز در این مورد نیز به تصمیم نهایی نرسیده‌ایم.

 سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا تکلیف کمیته مشترکی که قرار بود در پی دیدار شهریورماه گذشته هیات رییسه فراکسیون با رییس‌جمهور تشکیل شود، مشخص نشده، یادآور شد: باتوجه به این‌که طی این مدت دولت و مجلس به‌شدت درگیر بررسی و تصویب برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه سال ۹۶ بودند، نسبت به تشکیل این کمیته مشترک اقدامی صورت نگرفت اما قطعاً یکی از مسائلی که در جلسه هفته آینده مورد بحث قرار می‌گیرد، همین موضوع تشکیل کمیته مشترک خواهد بود.

پارسایی در پایان تصریح کرد: به طور کلی صحبت درباره افزایش تعامل میان فراکسیون امید و دولت محور اصلی این دیدار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز