خبرگزاری کار ایران

جنتی در ضیافت شام مجلس خبرگان:

نتوانستم خود را از مظاهر زندگی رها کنم و ببینم در آخرت چه کسی خواهم بود

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۳۵۰

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: گرسنگان زیادی در جامعه وجود دارند و برخی به ما مراجعه می‌کنند که واقعا به نان شب نیاز دارند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله احمد جنتی شامگاه سه‌شنبه طی سخنانی در ضیافت شام اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که مسائل روزمره و زندگی معمولی نباید ما را از خود و آینده‌مان غافل کند، گفت: من این فکر را مدتی است که با خود دارم که در دنیای آخرت چه کسی هستم و در چه جایگاهی قرار می گیرم، انسان وقتی از دنیا برود دیگر این مناصب دنیایی که الان داریم را نخواهیم داشت و حال با خود فکر می کنم که من چه کسی خواهم بود در آخرت؟

وی افزود: من هرچه می‌خواهم خود را از مظاهر زندگی فعلی رها کنم و ببینم در آخرت چه کسی خواهم بود، نتوانسته‌ام.

جنتی با اشاره به حدیثی از حضرت موسی (ع) اظهار کرد: من به شما می‌گویم بگردید و ببینید کجا یک مظلوم و گرفتار است که درد او را رفع کنید. اینها چیزهایی است که باید به آنها امید ببندیم و من به انجام چنین کارهایی نظیر فراهم کردن شرایط برای یک جوان که ازدواج کند و به راه ناصواب نرود، بیشتر از عباداتم است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: آدم می‌بیند که گرسنگان زیادی در جامعه وجود دارند و برخی به ما مراجعه می‌کنند که واقعا به نان شب نیاز دارند اما در چنین شرایطی برای هیات دولت در کرج مراسمی برگزار می‌کنند که ۵۰۰ میلیون تومان خرج برمی‌دارد و آن وقت اسم مملکت‌مان هم اسلامی است. من نمی‌دانم در چنین شرایطی چه باید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز