خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

نظر اعضای کابینه درباره ادامه همکاری با دولت آینده روحانی

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۷۰۱

خبرنگار ایلنا در گفت‌وگو با برخی از اعضای کابینه نظر آنها را درباره ادامه همکاری با دولت آینده روحانی جویا شد.

تا زمانی که آقای روحانی بخواهد در خدمت ایشان هستیم

محمود واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی روحانی در انتخابات سال ۹۶ به همکاری خود با دولت ادامه خواهید داد؟ گفت: به هرحال ما در مورد تفکر اعتدالی آقای روحانی وظیفه خود می‌دانیم که از ایشان حمایت کنیم. فرقی هم نمی‌کند چه در داخل و چه در خارج از آن باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: به دنبال این هستیم که تفکر اعتدالی در کشور جا بیفتد و به وسیله آن مسائل کشور حل شود برای همین هم تا زمانی که آقای روحانی بخواهد در خدمت ایشان هستیم و تصمیم در این مورد هم با آقای روحانی است.

او در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین کاری که در چهار سال گذشته در وزارت ارتباطات صورت گرفته چیست؟ گفت: مهم‌ترین کار ما راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات در وزارت ارتباطات بوده است.

آمده‌ام برای درازمدت در دولت و وزارت آموزش و پرورش باشم

دانش‌آشتیانی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که به عملکرد خود در وزارت آموزش و پرورش چه نمره‌ای می‌دهید، گفت: من نباید نمره بدهم دیگران باید به ما نمره بدهند.

او در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیروزی روحانی در انتخابات با دولت بعدی ادامه همکاری خواهید داد؟ گفت: وقتی دولت جدید مستقر می‌شود گروه هایی هستند که وزرا را تعیین می‌کنند و این بستگی دارد که ما در آنجا به عنوان وزیر انتخاب بشویم یا نه.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که اگر از شما خواسته شود که در دولت همکاری داشته باشید می‌پذیرید، گفت: من که آمده‌ام برای درازمدت در دولت و وزارت آموزش و پرورش باشم.

آماده همکاری هستیم

حسینعلی امیری معاون پارلمانی روحانی هم در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی روحانی در انتخابات ۹۶ آیا مجدداً‌ با دولت یازدهم همکاری خواهید کرد؟ گفت: ما خود را برای نظام جمهوری اسلامی یک سرباز می‌دانیم و هرکجا که جای خدمت باشد و احساس کنیم می‌توانیم باری را برداشته و خدمتی را به مردم ارائه دهیم آماده همکاری هستیم.

او در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین کاری که در حوزه معاونت پارلمانی دولت انجام گرفته چیست؟ گفت: ما در حال تهیه یک گزارش کار چهار ساله هستیم که اگر این گزارش آماده شود طی نشست خبری آن را به اطلاع رسانه‌ها می‌رسانیم.

امیدواریم خداوند توفیق دهد با وجود همه فشارها به کارمان ادامه دهیم

معصومه ابتکار نیز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در پاسخ به این سوال که به عملکرد خود در سازمان حفاظت محیط زیست چه نمره‌ای می‌دهید، عنوان کرد: نمره را باید مردم بدهند ما خدمتگزار مردم هستیم ما هم برای اینکه این نمره‌دهی راحت‌تر باشد کارنامه دوساله دولت را در حوزه محیط زیست درآوردیم و ان‌شاءالله کارنامه دوساله دوم هم به زودی منتشر می‌شود.

او افزود: به نظر من کارنامه دولت در حوزه محیط زیست بسیار خوب است البته این  به مفهوم آن نیست که به همه اهداف رسیدیم قطعا کمبودها و کاستی‌هایی هم وجود دارد کار بدون ایراد نمی‌شود اما وعده رییس‌جمهور مبنی بر اینکه دولت من دولت محیط‌زیست خواهد بود  در کارنامه زیست‌محیطی دولت به اثبات رسید و می‌توان آن را ملاک قرار داد.

رییس‌سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد: کارنامه دو ساله اول که منتشر شده و کارنامه دوم هم در پایان این دولت منتشر می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیروزی روحانی در انتخابات باز هم در دولت همکاری خواهید داشت، گفت: خیلی زود است که درباره این موضوع  اظهارنظر کنیم فعلا هستیم و امیدواریم خداوند توفیق بدهد تا بتوانیم با وجود همه سختی‌ها و فشارها به کارمان ادامه دهیم.

ابتکار تاکید کرد: این فشارها و تهمت‌ها هیچ خللی در اراده ما برای خدمت‌رسانی به مردم  وارد نمی‌کند و تا زمانیکه مسئولیت داریم به مردم خدمت می‌کنیم.

سه سال و نیم زمان محدودی برای تحقق شعارهاست

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیروزی روحانی در انتخابات به همکاری با دولت ادامه می‌دهید؟ گفت: برای این بحث‌ها هنوز زود است و بستگی به نظر رییس جمهور دارد و من نمی‌توانم در این مورد صحبتی داشته باشم باید ابتدا در آن شرایط قرار بگیریم تا بتوانیم در مورد آن تصمیم بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که در پایان دولت یازدهم به خودتان در معاونت امور زنان و خانواده چه نمره‌ای می‌دهید؟ عنوان کرد: اصولا  نمره را خودمان نباید بدهیم چون کار خیلی سختی است مردم باید نمره بدهند ولی به طور کلی با مجموعه اقداماتی که در این معاونت انجام شده و حرکت‌هایی که آغاز شده است می‌توان گفت عملکردمان قابل قبول است.

او ادامه داد: زمان سه سال و نیم زمان محدودی است که ما نمی توانیم  در این مدت به تمام شعارهای رییس‌جمهور جامه عمل بپوشانیم ولی به نظر می‌رسد در معاونت امور زنان ۵۰ درصد وعده‌ها و راه‌ها را رفتیم و آن را عملی کردیم باید ببینیم مابقی آن به چه شکلی طی می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین کار معاونت امور زنان در ۴ سال دولت یازدهم چه بود؟ گفت: در سطح گسترده ما ارتقای سرمایه اجتماعی زنان و خانواده را داشتیم. البته باید در چارچوب ماموریت‌هایی که ساختارهای مشابه ما در دنیا دارد ما را ارزیابی کنید . مهمترین کار این معاونت ایجاد حساسیت و جلب توجه نسبت به مسائل زنان و خانواده در کشور بوده است و من این را یک حرکت بزرگ می‌دانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز