خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

عدالت محوری و شایسته‌سالاری خط‌مشی نیروی زمینی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۶۱۷

فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش سرانگشتان یکان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب گفت: ما باید عدالت محوری، شایسته‌سالاری و ولایت مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و سراغ افراد شایسته برویم.

به گزارش ایلنا، فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر کیومرث حیدری در همایش سرانگشتان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی گفت: طبق فرمایشات فرمانده معظم کل قوا؛ در نیروی زمینی افراد مومن، متعهد و کاردان زیادی وجود دارد. هنر شما عزیزان زحمت کش این نیرو این است که این افراد را پیدا کنید و کارها را به این افراد بسپارید. در این راستا ما باید عدالت محوری، شایسته سالاری و ولایت مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و به سراغ افراد شایسته برویم.

امیر سرتیپ حیدری بیان داشت: هر چه بستر سازی رشد کشور درست صورت بگیرد، به سلامت و بدون انحراف به مقصد خواهیم رسید. فرهنگ بستر سازی رشد همواره مهم بوده و مهم تر از آن کسی است که بستر ساز این رشد است و بستر ساز تعالی کشور ما رهبر معظم انقلاب است.

سرتیپ کومرث حیدری ادامه داد: وقتی در بستر ولایت رشد کردیم می‌توانیم مظهر آن باشیم و با این کار می‌توانیم بستری را که ولایت فقیه برای ما فراهم کرده است را به خوبی درک کرده و حجت خدا را بر روی زمین یاری کنیم. باید در رفتار و گفتار و سیمای ما مظهر خدا و ولایت وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز