خبرگزاری کار ایران

نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران با ظریف دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۴۹۵

نماینده جدید صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار محمدجواد ظریف، با اشاره به سابقه همکاری خوب بین ایران و صندوق جمعیت سازمان ملل متحد به امکان همکاری بیشتر از سوی ایران با صندوق مزبور با تکیه بر ارزشهای فرهنگی حاکم بر کشورهای اسلامی تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اشاره به روند افزایش تدریجی سالمند شدن جمعیت کشور، آمادگی کشورمان را جهت همکاری با صندوق جمعیت سازمان ملل به منظور تدوین سیاست‌های جدید جمعیتی اعلام کرد.

او افزود: حضور نماینده جدید صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران فرصت خوبی برای جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در طرح‌های جاری صندوق و ایجاد نمونه و الگویی خوب از همکاری برای دیگر کشورهای منطقه خواهد بود.

خانم جودان نیز حضور خود را در تهران فرصت خوبی برای ادامه همکاریها بین جمهوری اسلامی ایران و صندوق جمعیت سازمان ملل دانست و افزود: صندوق جمعیت سازمان ملل از طرح استراتژی ملی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با سیاست های جمعیتی آن به منظور حصول به فرصت های جمعیتی در آینده حمایت به عمل می آورد و فرصت های زیادی به منظور همکاری بین دو طرف وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز