خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگویی مطرح شد؛

نظر ظریف درباره تاثیرنامه‌نگاری غیردیپلماتیک بر شأن‌ جمهوری‌اسلامی/روابط خارجی نباید موضوع بازی‌های سیاست داخلی باشد

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۶۱۶

وزیر امور خارجه بر تاثیر نامه‌نگاری‌های غیردیپلماتیک بر شأن جمهوری اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف طی‌ گفت‌وگویی گفت: نشست مشترک وزارت امور خارجه با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، شرایط خوبی را فراهم کرد تا از نظرات کارشناسی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برخوردار شویم زمینه برای تقویت همکاری‌ها فراهم شود.

تشکیل کمیته مشترک وزارت خارجه و کمیسیون اقتصادی مجلس 

او افزود: در این جلسه مشترک، پیشنهاد اجرایی و عملیاتی از سوی نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی در در رابطه با  تشکیل کمیته مشترک وزارت خارجه و این کمیسیون در راستای پیگیری تعهدات مختلف در حوزه برنامه ششم توسعه و همچنین پیگیری وظایف وزارت خارجه در حوزه اقتصاد مقاومتی مطرح شد. 

ارائه گزارش اقتصادی وزارت خارجه به نمایندگان مجلس 

وزیر امور خارجه همچنین با مثبت ارزیابی کردن برگزاری نشست مشترک وزارت خارجه با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این نشست مشترک معاونان وزرات خارجه، گزارشی در خصوص اقدامات وزارت امور خارجه برای تسهیل روابط اقتصادی با کشورهای خارجی به نمایندگان ارائه شد.

روابط خارجی نباید موضوع بازی‌های سیاست داخلی باشد

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، ظریف در خصوص تاثیر نامه‌های غیر دیپلماتیک و تأثیرات آن بر شأن جمهوری اسلامی گفت: طبیعت کار دیپلماتیک ایجاب می‌کند برخی از شئونات در این حوزه رعایت شود و زمانی که خارج از شئونات کاری انجام شود بیانگر این است روابط خارجی بیشتر موضوع سیاست داخلی است تا موضوع امنیت ملی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز