خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس فرارسیدن سال نو را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۰۸۱

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، کاظم جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر، پردیس در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۳۹۶ به مردم متدین این شهرستان‌ها و همچنین مردم شریف و ولایتمدار شهرستان‌های شاهرود و میامی، سالی سرشار از خیر و امید را برای آنها آرزو کرد.

متن پیام رئیس مرکز پژوهش های مجلس به شرح زیر است:

نوروز سرآغاز شکوفایی، تجدیدحیات طبیعت و زمزمه تجلی ذات لایزال الهی در تغییر فصول و تحول احوال‌هاست که نویدبخش گذار از زمستان و شروع فصلی جدید مملو از شوق در حرکت به سوی رشد و تعالی و پیشرفت تا نیل به اهداف متعالی ایران عزیز اسلامی است.

سال ۱۳۹۵ تحت زعامت و منویات رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم ایران اسلامی، سال پرشکوه و زرین دیگری در کارنامه جمهوری اسلامی ایران بود که البته حوادث تلخ و ناگوار ازدست دادن هموطنان عزیز، شجاع و ایثارگر کشورمان به ویژه در دو سانحه برخورد قطار تبریز-مشهد و فروریختن ساختمان پلاسکو، با تالم و تاثر خاطر گذشت که امیددارم تا در سال نو با مدیریت کارآمد و برنامه‌ریزی‌های متقن، شاهد تکرار ضایعه‌های دردناک و جانکاهی از این دست نباشیم.

بهار سال نو به واسطه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بی‌تردید باردیگر شکوفه‌های حضور پرشور توام با شعور ملت بزرگوار ایران اسلامی سرآغاز سال ۱۳۹۶ را مزین و برگ دیگری از حماسه و افتخار را بر دیوان بلند و پرآوازه این مرزبوم حک خواهد کرد. رجاءواثق دارم مردم شریف شهرستان‌های تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و همشهریان عزیزم در شاهرود و میامی همچون گذشته نقش عمده‌ای در این حماسه‌آفرینی برعهده خواهند داشت.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۳۹۶، بهار طبیعت را خدمت تمامی هموطنان به ویژه مردم عزیز و بزرگوار تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر، پردیس، شاهرود و میامی تبریک عرض می‌نمایم و تلاش مضاعف همه خدمتگزاران به ملت عزیز ایران اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی و دستیابی به رونق اقتصادی در سایه ثبات و عقلانیت را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز