خبرگزاری کار ایران

وزیر امور خارجه در پیام ویدئویی:

مردم با حضور گسترده در انتخابات اقتدار و همبستگی‌شان را به جهانیان نشان بدهند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۸۷

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی ویدئویی به مناسبت ایام نوروز ۱۳۹۶ گفت: مردم امسال با حضور بسیار گسترده و هوشمندانه خودشان در انتخابات ریاست جمهوری یک بار دیگر اقتدار و همبستگی‌شان را به جهانیان نشان بدهند.

به گزارش ایلنا، محمد جواد ظریف در این پیام ویدئویی گفته است:

«فرا رسیدن سال ۱۳۹۶ که با میلاد باسعادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) همزمان شده را خدمت همه ایرانیان و همه کسانی که نوروز را جشن می‌گیرند تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم که سال جدید، سالی پر از موفقیت و پیروزی و شادکامی برای همه هموطنان عزیز ما، برای همه ایرانیان چه ایرانیانی که در سرزمین عزیز ایران زندگی می‌کنند، چه ایرانیانی که در خارج از کشور با اقتدار و با سربلندی معرف فرهنگ بزرگ ایرانی هستند، سالی پر از شادکامی و سلامتی و موفقیت‌های بیشتر باشد و برای مردم ما سالی باشد که با حضور بسیار گسترده و هوشمندانه خودشان در انتخابات ریاست جمهوری یک بار دیگر اقتدار این مردم و همبستگی این مردم را به جهانیان نشان بدهند و برای کشور اقتدار ایجاد کنند. امیدوارم که سال خوب و پراز سلامتی باشد.

شاد و سربلند باشید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز