خبرگزاری کار ایران

فرماندار قم به ایلنا خبر داد؛

ثبت‌نام ۱۹۹ نفر در استان قم برای انتخابات شوراها

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۴۲۴

ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در دوره پنجم از ۸ صبح دیروز در فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شد و به دقایق پایانی خود در روز دوم نزدیک می‌شود و استان قم با ۱شهرستان و ۵ بخش تا کنون نزدیک به ۱۹۹ نفر برای شرکت در دوره پنجم ثبت نام کرده‌اند.

رضا سیار،‌فرماندار قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، مجموع کل ثبت کننده‌گان در استان قم را تا پایان وقت اداری امروز ۱۹۹ نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون ۹۵ نفر در کلان‌ شهر قم، ۱ نفر در شهر کهک، ‌۲ نفر در شهر سلفچگان،‌ یک نفر در شهر قنوات و ۱ نفر در شهر دستجرد داوطلب شده‌اند. جمعا ۱۰۰ نفر در شهرهای این استان ثبت نام کرده‌اند.

‌فرماندار قم با اشاره به این امر که  میزان حضور کاندیداها روز گذشته بیشتر بود، افزود: در روستاهای واقع در ۵ بخش این استان نیز تا کنون ۹۹ نفر ثبت نام کرده‌اند،‌ هرچند امروز مراجعه کننده چندانی نداشتیم و ستاد‌ها تا ساعت ۱۵ به کار خود پایان دادند.‌ با این حال انتظار داریم در چند روز آینده شاهد حضور بیشتری باشیم.

 لازم به ذکر است پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم ۱۳ عضو خواهد داشت و در مجموع ۳۸ تن برای شوراهای شهر  ۴۰۰ تن برای عضویت در شورا‌های روستا انتخاب خواهند شد.‌تعداد اعضای شورای اسلامی ۵ شهر خلجستان، جعفرآباد، قنوات، سلفچگان و کهک هر کدام ۵ تن و اعضای شوراهای اسلامی روستا بر اساس جمعیت آنان به ۳ الی ۵ نفر می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز