خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران در جمع خبرنگاران خبرداد:

ثبت‌نام ۵۷۶نفر تاکنون در انتخابات شورای شهر تهران/ ۱۴درصد از داوطلبان خانم هستند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۵۴۰

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: ۵۷۶نفر تاکنون در انتخابات شورای شهر تهران نام‌نویسی کرده‌اند که ۱۲نفر دارای مدرک دکتری و ۳۹نفر فوق لیسانس و مابقی مدرک لیسانس دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اصغر ناصربخت درمورد آمار ثبت نام کنندگان در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: کسانی که تاکنون ثبت‌نام شان قطعی شده ۵۷۶نفر است که از این مقدار ۲۷نفر از نمایندگان ادوار پیشین شورا هستند.

او افزود: از مجموع ۵۷۶نفر ،۱۲نفر دارای مدرک دکتری و ۳۹نفر فوق لیسانس و مابقی مدرک لیسانس دارند.

 معاون سیاسی فرمانداری افزود: از مجموع ثبت‌نام کنندگان شش نفر خانم و ۲۹نفر آقا، زیر ۳۰سال هستند. تاکنون ۸۵ نفر خانم ثبت نام شان قطعی شده است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران ادامه داد: تا این لحظه ۶۵۹نفر در حال ثبت نام هستند که ۹۳نفر از این تعداد خانم هستند. ۱۹نفر آقا بین ۶۶تا ۷۰سال سن دارند و ۲نفر هم بالای ۷۵ سال. همچنین یک خانم بین ۶۶تا ۷۰سال ثبت‌نام کرده است.

او خاطر نشان کرد:  تا کنون ۱۴%از داوطلبان خانم هستند. دیروز ۲۹۰نفر ثبت نام کردیم و امروز تا این لحظه آمار ثبت‌نام کنندگان به  ۸۷نفر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز