خبرگزاری کار ایران

کدامیک از اعضای شورای شهر تهران هنوز نامزد دوره بعد نشده‌اند؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۹۱

با گذشت پنج روز از آغاز ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر، هنوز نیمی از اعضای کنونی شورای شهر تهران در این انتخابات نام‌نویسی نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا جمعی از اعضای فعلی شورای شهر تهران هنوز برای انتخابات دوره بعدی ثبت نام نکرده‌اند.

مهدی چمران، رئیس و سردار طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران که از نزدیکان قالیباف هستند و بعد از حادثه پلاسکو به خاطر عدم پاسخگویی شفاف مورد انتقاد گرفتند از جمله این افراد هستند.  معصومه آباد، پرویز سروری، اقبال شاکری، عباس شیبانی، از دیگر اعضای اصولگرایی هستند که برای دوره بعدی هنوز ثبت نام نکرده‌اند.

در میان اصلاح‌طلبان نیز ولی‌الله شجاع‌پوریان، احمد حکیمی‌پور، محمد سالاری، فاطمه دانشور، محسن سرخو و احمد مسجدجامعی هنوز در انتخابات ثبت نام نکرده‌اند. مسجدجامعی مدتی قبل برای حضور در کتابخانه ملی ایران از عضویت در شورای شهر استعفا داده بود اما بعد از قضیه پلاسکو تصمیم گرفت در شورا باقی بماند.

از سویی دیگر عباس جدیدی، حافظی و دنیامالی نیز هنوز برای ثبت نام انتخابات اقدام نکرده‌اند. افرادی که چهره‌های خبرساز شورای شهر چهارم بودند و حضور آنها در انتخابات این دوره می‌تواند حواشی جالبی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز