خبرگزاری کار ایران

فرماندار مشهد در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

ثبت نام ۳۰۸ نفر در مشهد تا صبح امروز

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۰۱۷

در کلان شهرستان مشهد تاساعت ۱۰ صبح امروز ۸۷۶ نفر برای شرکت در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کردند که از این تعداد نزدیک به۳۸ درصد داوطلب شرکت در شورای شهر‌ هستند.

محمد رحیم نوروزیان، فرماندار شهرستان مشهد،‌ درباره تعداد ثبت‌نام کنندگان پنجمین دوره انتخابات شورای های شهر و روستا در مشهد به خبرنگار ایلنا گفت: تا صبح امروز ۸۷۶  نفر در کل شهرستان مشهد ثبت نام کرده‌اند، از این تعداد ۳۳۱نفر در حوزه شهری و ۵۴۵ نفر برای شرکت در شورای روستاها ثبت‌ نام کرده‌اند.

فرماندار مشهد با اشاره به مشارکت ۱۰ درصدی زنان در کل شهرستان،افزود: تا ساعت ۱۰ صبح امروز ۳۰۸ نفر در کلان شهر مشهد، ۱۰ نفر در ملک آباد و ۱۳ نفر در رضویه برای شرکت در انتخابات شورای شهر کاندید شده‌اند.  همچنین ۶۲ درصد کل ثبت نام کنندگان در شهرستان،‌کاندیدای شرکت در شورای روستا هستند.

نوروزیان ادامه داد: از آنجایی که تعداد اعضای شورای شهر مشهد از ۲۵ نفر به ۱۵ نفر تقلیل یافته‌ است،‌انتظار می‌رود تعداد کاندیداها در این دوره کمتر از دور پیشین باشد. با این‌حال پیش بینی می‌کنیم در کلان شهر مشهد تعداد ثبت نام کنند‌گان از مرز ۷۰۰  نفر عبور کند. همچنین از ۸۷۶ نفری که تا صبح امروز در فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان مشهد ثبت نام کرده‌اند، ۲۴۶ نفر سابقه عضویت در شوراهای قبلی داشته‌اند.

فرماندار شهرستان مشهد،‌ میزان تحصیلات کاندید‌ها را چنین عنوان کرد: در کل این شهرستان تا امروز صبح یک درصد داوطلبان با تحصیلات حوزوی،۲ درصد دکترا،۱۴ درصد فوق لیسانس،۲۳ درصد لیسانس، ۳ درصد فوق دیپلم و ‌۱۴ درصد دیپلم  نام خود را به ثبت رسانده‌اند و باقی زیر دیپلم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز