خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی استانداری خبرداد:

ثبت‌نام ۵ هزار و ۱۳ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۸۶۱

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با اشاره به اینکه تائید صلاحیت داوطلبان شورای شهر و روستا از زمان ثبت نام آغاز شده است، گفت: نتایج قطعی داوطلبان تائید شده (۱۷ اردیبهشت) اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهروزمهدوی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان امروز(۷ فروردین) در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاست های این دولت ارائه اطلاعات شفاف و دقیق به رسانه هاست.

وی با اشاره به اینکه در دوره چهارم شورای شهر و روستا ۴ هزار و ۷۲۲ نفر ثبت نام کردند، گفت: این رقم در این دوره به ۵ هزار و ۱۳ نفر رسید.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه داوطلبان شورای شهر زنجان در دوره قبل ۶۷۱ نفر بود که امسال به ۷۷۱ نفر رسید، تصریح کرد: داوطلبان شورای روستایی دوره قبل ۴ هزار و ۵۱ نفر بود که در این دوره به ۴ هزار و ۲۳۶ نفر رسید.

مهدوی با تاکید بر اینکه داوطلبان زن در دوره قبل ۱۴۱ نفر بودند که این دوره به ۱۸۳ نفر رسیده است، افزود: کل داوطلبان مرد دوره قبل هم ۴ هزار و ۵۸۱ نفر بود که در این دوره به ۴ هزار و ۸۳۰ نفر رسید.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری زنجان افزود: داوطلبان زن شورای شهر در دوره قبل ۷۴ نفر بود که در این دوره به ۹۴ نفر رسید.

وی با بیان اینکه در شورای شهر دوره قبل ۵۷۹ نفر از آقایان ثبت نام کردند که در این دوره به ۶۸۳ رسید، گفت: داوطلبان زن در شورای روستای دوره قبل  ۶۷ نفر بود که در این دوره به ۸۹ نفر رسیده است و داوطلبان مرد در شورای روستایی دوره گذشته ۳ هزار و ۹۸۴ نفر بود که در این دوره به ۴ هزار و ۱۴۷ نفر رسید.

مهدوی با یادآوری اینکه شب گذشته ثبت نام از داوطلبان به اتمام رسید و بررسی صلاحیت انجام خواهد شد، گفت: فرمانداری های ۱۰ روز فرصت دارند استعلام ها را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه به مدت ۱۰روز هم صلاحیت داوطلبان توسط مراجع ذی صلاح چهارگانه بررسی می شود تا سوابق را ارسال کنند و در صورت عدم ارسال نشان دهنده عدم سوابق سوء در این افراد است.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه ۱۷ تا ۲۳ فروردین صلاحیت داوطلبان در هیات های اجرایی و از ۲۵ تا ۳۱ فروردین اسامی اعلام می شود، گفت: از ۷ تا ۱۶اردیبهشت هم عدم صلاحیت داوطلبان از سوی هیات نظارت استان مورد بررسی قرار می گیرد.

مهدوی در پایان سخنان خود، با تاکید بر اینکه ۱۷ اردیبهشت نتایج قطعی داوطلبان تائید صلاحیت مشخص و ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت اسامی نامزدها اعلام می شود، افزود: از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت زمان تبلیغات نامزدهای تائید شده و روز ۲۸ اردیبهشت هم زمان تبلیغات به پایان می رسد و روز ۲۹ اردیبهشت هم انتخابات پرشور با حضور مردم برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز