خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش:

راویان باید واقعیت‌های دفاع مقدس را بدون کم و کاست بیان کنند

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۱۴

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادمان دهلاویه گفت: راویان باید واقعیت ها را بدون هیچ کم و کاستی به زائران منتقل نمایند.

به گزارش ایلنا، سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش افزود:حضرت آقا در فرمایشات گوهر بار خود راهیان نور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک فناوری خوانده اند، به همین جهت دست اندرکاران راهیان نور باید از این کلام ارزشمند حضرت آقا الگو گرفته و در برنامه ها و فعالیت های یادمان ها و نمایشگاه های راهیان نور استفاده نمایند.

سرلشکر صالحی در تمجید از حضور گسترده مردم در راهیان نور افزود: ملت فهیم، آگاه و با بصیرت ما در همه عرصه ها با حضور گسترده و پرشور خود ثابت کرده اند که راه شهدا و ایثارگران را ادامه خواهند داد و قدر دان خون شهدا هستند و همچنین در هر شرایطی پشتیبان ولایت فقیه بوده و همگام با رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای ( حفظه الله تعالی )خواهند بود .

وی خاطر نشان کرد: مردم و به ویژه جوانان با حضور خود در این سرزمین یاد و خاطره و رشادت های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را زنده نگه می دارند و کسانی که شهدا را درک نمایند مسیر، هدف و راه انها را طی خواهند کرد.

فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنانش راهیان نور را تجلی گاه و میعادگاه شهدا دانست و اظهار کرد: برنامه ها ، فعالیت ها و نمایشگاههایی که در این یادمان ها و ایستگاه ها بر پا می شود باید با مضمون و رنگ بوی شهدا باشد و وقتی که زایرین به این مکان های مقدس وارد می شوند رنگ معنویت به خود بگیرند .

امیر سر لشکر عطا الله صالحی در پایان به نقش راویان در یادمان ها پرداخت و تاکید کرد . راویان باید در خصوص رویدادهای دوران دفاع مقدس مطالعه عمیق داشته باشند و یا کسانی باشند که خود در آن دوران در این مناطق حضور داشته و از گنجینه گرانبهای خاطرات و مشاهدات خود روایت گری نماید راویان باید واقعیت ها را بدون هیچ کم و کاستی به زایرین منتقل نمایند .

لازم به ذکر است امیر سرلشکر صالحی با حضور در منطقه عملیاتی جنوب غرب کشور و یادمان ها و ایستگاههای فتح المبین ، میشداغ، چزابه، دهلاویه، رمضان، مزار شهدای هویزه با رزمندگان و راویان دیدار کرد.

 فرمانده کل ارتش در ادامه از گردان ۱۱۱ تیپ ۱۸۴ خرم آباد مستقر در منطقه کوشک و طلاییه بازدید کرد و با تاکید بر حفظ و ارتقای آمادگی رزمی کارکنان ضمن تبریک سال نو با کارکنان وظیفه دیدار نمود و از رزمندگان و کارکنان پایور و سرباز این گردان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز