خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت‌وگو با ایلنا:/تکرار/

دیوان محاسبات حدود ۱۳ هزار میلیارد از تخلفات احمدی‌نژاد را مسترد کرد / شفافیت بیشتر منجر به افزایش اعتماد مردم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۷۷۴

رییس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصادی و انضباط مالی مجلس شورای اسلامی خواستار شفافیت هرچه بیشتر ازسوی دیوان محاسبات شد و گفت: دیوان محاسبات حدود ۱۳ هزار میلیارد از تخلفات احمدی‌نژاد را مسترد کرده است.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، درباره آخرین وضعیت پرونده تخلفات احمدی‌نژاد بنابر اعلام دیوان محاسبات گفت: جزئیات و اطلاعات جدیدتری ازسوی دیوان محاسبات مجلس درباره تخلف ۴۸ هزار میلیارد تومانی رییس دولت‌های نهم و دهم عنوان نشده اما آن‌چنان که در جریان تصویب لایحه بودجه شاهد بودیم، موضوع تسویه بدهی‌های دولت منجر به افشای بخش دیگری از تخلفات دولت احمدی‌نژاد شد.

او گفت: در واقع در جریان این مسئله، چشمه‌ای دیگر از تخلفات دولت‌های نهم و دهم و همین‌طور برخی دیگر از نهادها  و سازمان‌های دولتی در دوره هشت ساله ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد همچون نیروی انتظامی مشخص شد که در جریان فروش نفت تخلفاتی را مرتکب شده بودند.

دیوان محاسبات با شفافیت بیشتری عمل کند

رییس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصادی و انضباط مالی مجلس شورای اسلامی همچنین با انتقاد از نحوه و رویه کاری دیوان محاسبات خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت دیگر این‌که لازم است دیوان محاسبات با شفافیت بیشتری عمل کند.

دیوان محاسبات حدود ۱۳ هزار میلیارد از تخلفات احمدی‌نژاد را مسترد کرد

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: متاسفانه دوستان در دیوان محاسبات تاحدودی تعلل می‌کنند و آن‌چنان که باید و شاید، نتیجه زحمات‌شان را به مردم گزارش نمی‌دهند. چرا که در همین بحث تخلفات دولت نهم و دهم، دیوان محاسبات حتی موفق شد حدود ۱۳ هزار میلیارد از مجموع ۴۸ هزار میلیارد تومان را مسترد کرده‌اند.

شفاف‌سازی بیشتر دیوان محاسبات منجر به افزایش اعتماد مردم می‌شود

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درصورتی که دیوان محاسبات در رابطه با اقدامات مثبت خود بیشتر و بهتر از این اطلاع‌رسانی کند و در راستای شفاف‌سازی در مورد این مسائل اقدام کند، قطعاً اعتماد مردم بیشتر خواهد شد.

صادقی در پایان تصریح کرد: به هر حال ما اقدامات خود در این موارد را ادامه خواهیم داد و از دیوان محاسبات درخواست داریم اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری در اختیارمان قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز