خبرگزاری کار ایران

ضرغامی در یادداشتی خطاب به هواداران:

ستاد و کمپینی برای انتخابات تشکیل نداده‌ام/ تا اظهارنظر نهایی جمنا از تبلیغ برای من خودداری کنید

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۶۰۲

رئیس سابق صداوسیما طی مطلبی از هواداران خود خواست تا اظهارنظر نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) از تبلیغ برای او به عنوان کاندیدای اصلح و برتر خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، یادداشت سید عزت‌الله ضرغامی نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، تحت عنوان «سخنی با هواداران» به شرح زیر است: 

پس از اعلام آمادگی برای نامزدی انتخابات ۹۶، به شیوه‌های مختلف مورد محبت و ابراز علاقه شما عزیزان قرار گرفتم که بدینوسلیه صمیمانه تشکر می‌کنم. 

اینجانب در حال حاضر نه ستادی تشکیل داده‌ام و نه کمپینی راه‌اندازی کرده‌ام. تنها امکان رسانه‌ای من سایت شخصی، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی است که مثل گذشته نقطه نظرات خودم را از طریق آنها منتشر می‌کنم. 

در پاسخ به همه‌ عزیزانی که با تماس‌های خود نحوه فعالیت در ستاد اینجانب را سؤال می‌کنند عرض می‌کنم که یکی از روش‌های مؤثر و بدون هزینه، اقدامات ایجابی و مثبت و سازنده در فضای مجازی، آن هم با رعایت قوانین و مقررات رسمی کشور است. 

خاضعانه می‌خواهم از غلو و اغراق در بیان ویژگی‌های فردی و مدیریتی اینجانب پرهیز کرده و تا اظهارنظر نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) از تبلیغ اینجانب به عنوان کاندیدای اصلح و برتر جداً خودداری فرمایید.

التزام به اخلاق سیاسی سرلوحه شعارهایم است و علاقه‌مندم از ابتدای ورود به عرصه انتخابات به طور شفاف مبلغ و مروج این سیاست باشم. 

سید عزت الله ضرغامی 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز