خبرگزاری کار ایران

میرزایی نیکو به ایلنا خبر داد:

طرح سوال از چهار وزیر درخصوص بازداشت مدیران کانال‌های تلگرامی/ امضاها در حال افزایش است

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۹۰۹

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از امضای طرح سوال از چهار وزیر دولت درخصوص بازداشت ۱۲ مدیر کانال‌های تلگرامی خبر داد و تاکید کرد: این سوال تاکنون از سوی بیش از ۳۰ نفر از نمایندگان به امضا رسیده و همچنان تعداد این امضاها در حال افزایش است.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تهیه سوال از چهار وزیر دولت در مورد بازداشت ۱۲ مدیر کانال‌های تلگرامی پرمخاطب اصلاح‌طلب گفت: سوال از وزرای اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری و کشور در رابطه با بازداشت فعالان رسانه‌ای و ادمین‌های کانال‌های تلگرام اصلاح‌طلب تهیه شده است.

او ادامه داد: این سوال تاکنون از سوی بیش از ۳۰ نفر از نمایندگان به امضا رسیده و همچنان تعداد این امضاها در حال افزایش است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این طرح سوال، اولاً درباره علت این بازداشت‌ها سوال شده است تا وزرای مربوطه با حضور در کمیسیون‌ها در این باره توضیح دهند که چگونه برخی دیگر از افراد علناً به دولت و مسئولان توهین می‌کنند و هیچ ابایی از رفتار خود ندارند و در حاشیه امن هستند اما عده‌ای دیگر از فعالان رسانه‌ای بازداشت می‌شوند.

میرزایی‌نیکو با اشاره به اضافه شدن تعداد امضاها خاطرنشان کرد: قرار است با توجه به تقاضای نمایندگان دیگر برای امضای این سوال‌ها تا روز یکشنبه صبر کنیم و سپس نسبت به تقدیم آن به هیات رئیسه اقدام شود. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز